اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

نمایندگان مجلس پیگیر مطالبات مردم از دولت باشند

نمایندگان مجلس پیگیر مطالبات مردم از دولت باشند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: نمایندگان مجلس باید نسبت به خواسته مردم توجه ویژه داشته و آنها را مطرح کرده و به دنبال افزایش حقوق شخصی خویش نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به غیر مجاز بودن تحرکات اخیر در کشور به خبرنگار تیتریک گفت: تحرکات خیابانی مستلزم کسب اجازه از وزارت کشور بوده و ولو اینکه عده ای گله مندی خاصی در تجمعات دارند و به واسطه آن به خیابان آمده اند باید در راستای تامین امنیت و رساندن پیام خود مجوز لازم را کسب کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تیتریک,
حجت الاسلام علی رسولی افزود: زمانیکه معترضان بدون کسب مجوز تجمع می کنند با توجه به مشکلاتی که ایجاد می شود نمی توانند پاسخگو باشند و مورد اذیت، آزار و سو استفاده بیگانگان قرار می گیرند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در اعتراضات موجه غیر قانونی رد پای بیگانگان، پیام های غرب، پادشاه عربستان و منافقین مشاهده می شود اظهار داشت: آنها درصدد کشانیدن تنش ها به ایران هستند و عده ای در داخل کشور آماده هستند تا اهداف دشمن را پیاده کنند. 
,
 
,
حجت الاسلام رسولی تصریح کرد: آقایانی که گله مندی واقعی دارند و به حق است باید هوشیار باشند که مسائل به حاشیه کشیده نشود چرا که در تحرکات جمعی غیرمجاز امکان انحراف وجود دارد و معمولا احتمال سو استفاده از این موقعیت وجود دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در اصل تحرکات اخیر مرض زا نبوده است گفت: به محض آغاز تحرکات بیماری به آن اضافه می شود چرا که کنترلی روی آن ندارند و عده ای پنهان بوده و با توجه به داشتن پول، واسطه و ... به دنبال انجام ماموریت خود هستند و فضای مجازی با شایعه سازی، اخبار کذب، فوتوشاپ، جعل فیلم و عکس موجب تحریک عده ای می شود. 
,
 
,
حجت الاسلام رسولی افزود: واقعیت این است که دولت اقداماتی را که می تواند انجام دهد عملی نمی کند چرا که غالب شرکت ها و کارخانجات به واسطه سهل انگاری دولت تعطیل شده اند لذا فعال شدن آنها موجب اشتغال زایی خواهد شد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دولت باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید نسبت به خواسته مردم توجه ویژه داشته و آنها را مطرح کرده و به دنبال افزایش حقوق شخصی خویش نباشند و در عین حال دولت پرداخت های غلط خود را اصلاح کند.
,
 
,
حجت الاسلام رسولی درباره دخالت غرب و از آب گل آلود ماهی گرفتن برخی کشورها تصریح کرد: متاسفانه رفتار ترامپ خردمندانه نیست و آمریکا دچار مشکلی حاد به نام ریاست جمهور شده است و اوباما نیز ترامپ را هیتلر می داند و با وجود اینکه مردم دنیا بر عکس مردم ایران  به تناقض صحبت های وی دقت دارند چرا که 2 ماه گذشته ترامپ مردم ایران را تروریست و آدم کش خطاب کرد و با تجمعات اخیر آنها را با فرهنگ دانست و اعلام حمایت کرد. 
,
 
,
وی گفت: نوسان موضع ریاست جمهور آمریکا دیوانه وار است اما باید توجه داشت که انقلاب ما دشمن دارد و در جبهه های مختلف آنها را شکست داده است اما دشمن نابود نشده و فعالانه کار می کند و همچنان امیدوار است. 
,
 
,
کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه خاطر نشان داشت: ما در اروپا، آسیا و آمریکا دشمن داریم و مجدانه فعالیت می کنند لذا طبیعی است که از حرکتی که بر ضرر نظام و انقلاب باشد حمایت و استقبال خواهند کرد و روی آن سرمایه گذاری دارند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه