اخبار داغ

امام جمعه کیش:

دولت در سطح کلان و مدیران در سطح منطقه به وضعیت معیشت و اقتصاد مردم توجه کنند/کار جهادی راهکار گذر از چالش های اقتصادی است

دولت در سطح کلان و مدیران در سطح منطقه به وضعیت معیشت و اقتصاد مردم توجه کنند/کار جهادی راهکار گذر از چالش های اقتصادی است
امام جمعه کیش در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی به مناسبت روز بصیرت و تجدید با آرمان های امام (ره) و شهدا بر توجه هر چه بیشتر مسئولان جزیره کیش بر وضعیت اقتصادی ساکنان و ایجاد فضای آرام سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: کار جهادی راهکار گذر از چالش های اقتصادی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس، حجت الاسلام  احمد حسن زاده امام جمعه کیش در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی کیش که به مناسبت تجدید میثاق مجدد با آرمان های امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی برخاسته  از بصیرت و آگاهی مردم بود اظهار کرد:  حماسه 9 دی فصل مبارکی در تاریخ انقلاب اسلامی و سرمنشاء بسیاری از پیشرفت های کشور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی با تاکید براینکه آثار و پیامدهای مثبت داخلی و خارجی این حرکت عظیم مردمی از همان سال به وضوح در کشور مشاهده می شود افزود: اگر بخواهیم این حرکت عظیم و حماسه بزرگ مردمی ماندگار شود باید بر بصیرت و آگاهی توده های مردمی توسط اهل زبان و قلم افزوده شود.

,

نماینده ولی فقیه در کیش با تاکید بر اینکه باید حقایق همانگونه که هست به مردم و توده های مختلف مردمی انتقال داده شود بیان کرد: ما مردم خوبی داریم که از ابتدای انقلاب پای کار بودند و جنگ را اداره کردند

,

وی افزود: زمانی که ما هیچ امکاناتی برای روبرو شدن با دشمنان در جنگ نداشتیم این مردم بودند که با حضور، حمایت و از جان گذشتگی 8 سال دفاع مقدس را مدیریت کرده و موجب سرافرازی ایران اسلامی شدند.

,

حجت الاسلام حسن زاده با یادآوری حضور مردم در تمامی عرصه های انقلاب چون 22 بهمن و روز قدس و 9 دی ماه 88 تصریح کرد: مردم کار خود را خوب انجام داده اند زیرا انقلاب مال مردم و از جنس مردم است و طبعتا مردم از انقلابی که به آن ها تعلق دارد و از اموال آن هاست حفاظت و صیانت خواهند کرد.

,

توجه به اقتصاد و معیشت مردم

,

امام جمعه کیش توجه به وضعیت معیشتی مردم را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: ایران کشوری است که منابع غنی و نیروی کار فراوان دارد و با استفاده از ان ها می توان کشور با به خوبی اداره کرد و دولت مردان باید توجه داشته باشند که با کار جهادی، پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و برنامه ریزی دقیق به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم رسیدگی کرده و آن را تامین کنند.

,

وی با تصریح بر اینکه اداره اقتصادی و معیشتی مردم کار خیلی سختی نباید باشد اما مسئولان باید به این باور برسند که کار اقتصادی را در اولویت قرار بدهند به نامگذاری سال های اخیر توسط مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری سال هاست که وضعیت اقتصادی سال را مد نظر قرار داده  چون دشمن تمام توان خود را در راستای اقتصاد قراد داده و ما نیز باید در این راستا تلاش کنیم زیرا امروز دنیا، دنیای اقتصاد است.

,

مسئولان با کار جهادی فضای اقتصادی جزیره را مدیریت کنند

,

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به اینکه در مدت زمان حضور کوتاه خود با شکایت های بسیاری از سوی مردم در خصوص رکود اقتصادی حاکم بر جزیره مواجه شده است تاکید کرد: من معتقدم در حوزه منطقه ای، در این جزیره همه چیز جمع وجور است و امکانات خوبی وجود دارد که با یک برنامه ریزی دقیق و کار جهادی می توان فضای رکود امروز را مدیریت کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذارانی که میلیاردها ریال در جزیره سرمایه گذاری کرده است انتظار بهره برداری از این سرمایه گذاری را دارد و باید مدیران به این موضوع توجه کنند افزود: رهبر وقتی می گوید کار جهادی منظور کار با عجله نیست بلکه باید با مطالعه سندهای بالادستی و فرهنگی و سند جامع شهری طراحی درست و کار جهادی همراه با تعقل، تفکر و تدبر انجام شود.

,

نماینده ولی فقیه در کیش با تاکید بر اینکه یکی دیگر از شاخصه های کار جهادی این است که مدیران خود را وقف کار کرده و با کار زندگی کنند عنوان کرد: مسئولان جزیره برای اینکه این رکود را کنترل کرده و باعث دلگرمی مردم شوند باید این فضای جهادی را در زندگی داشته باشند و با کار زندگی کنند ؛منظورم این است که مدیر باید شبانه روز در محیط کار باشد و لذا از رفت و آمدهایی که مخل به حوزه کاری است باید خودداری شود.

,

وی تصریح کرد: دوستان تمام وقت خود را برای جزیره بگذارند حتی اگر کارهای اطراف هم دارند باید تعطیل کنند. تا دیروز استاد دانشگاه، مشاور یا عضو هیئت مدیره در جای دیگری بودند باید آن ها را کنار بگذارند

,

حجت الاسلام حسن زاده تاکید کرد: مسئولان جزیره باید با مردم، اقشار مختلف و گروه های اقتصادی مختلف ارتباط داشته باشند فضا را ببینند و فضای اققتصادی جزیره را یک فضای بسیار آرام و فضایی قرار بدهند تا سرمایه گذاران در جزیره حضور یافته و سرمایه گذاری کنند.

,

وی خاطر نشان کرد:  دولت در سطح کلان و مدیران منطقه در سطح جزیره باید گام های مثبتی در جهت بهبود وضع معیشت مردم بردارند تا بهانه از دشمن گرفته شود. بی تردید امروز بهترین کار، کار اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم است.

,

تا پای جان از آرمان های نظام دفاع می کنیم

,

ابراهیم خادمی زاده فرمانده سپاه کیش نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه با رصد شعارهای عده ای از که در این نابسامانی ها دخالت دارند شاهد شعارهای سال های 88 که از سوی فتنه گران داده می شد هستیم افزود: دشمنان امروز به دنبال سوء استفاده از وضعیت به وجود آمده هستند.

,

وی افزود: دشمن امروز با حضور در میان مردمی که به وضعیت گرانی و معیشت اعتراض دارند و با سردادن شعارهای ساختارشکنانه به دنبال استفاده از موقعیت به وجود آمده است.

,

فرمانده سپاه کیش با تاکید بر اینکه این انقلاب مردمی است و نیروهای مسلح نیز همواره در کنار رهبری و مردم آماده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند خاطر نشان کرد: امروز ما آمده این تا حضور خود را به اثبات رسانده و بگوییم که آماده جانفشانی و دفاع از آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری هستیم.

,

موج سواری دشمنان بر اعتراضات مردمی

,

رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش نیز در این دیدار با تبریک روز بصیرت و حماسه 9 دی اظهار کرد: این روز، روز میثاق مجدد امت با ولایت و منتسب به ولی امر مسلمین است.

,

وی با اشاره به اینکه رخدادهای اخیر در مقیاسی نیست که بخواهد به نظام و انقلاب آسیب برساند افزود: چنین اعتراضاتی از سوی مردم در تمام دنیا در کشورهایی که داعیه دمکراسی دارند دیده می شود مانند فرانسه که در طول 6 ماه مازه ها را به آتش می کشند یا جنبش 99 درصدی آمریکا یا اتفاقاتی که در پی ظلم به رنگین پوستان آمریکا افتاد و زمینه ساز اغتشاش در حجمی چندین برابر تجمعات اخیر شد.

,

فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش با تاکید بر اینکه این تجمعات که به بهانه گرانی و مشکلات اقتصادی رخ داد دستاویزی برای برخی از سودجویان شد تا سوار بر موج اغتشاشات مطامع خود را پیش ببرند.

,

وی تاکید کرد: هر چند استارت های قضیه با مباحث فشار اقتصادی و بودجه ریزی نامناسب دولت و حجم بالای فشار اقتصادی اتفاق افتاد اما این رخ دادها می تواند گسل های اجتماعی را فعال کند و دشمن نیز مترصد فرصتی برای استفاده از این گسل های اجتماعی است.

,

جهانبخش با اشاره به اظهار شادمانی دشمن از رویدادهای اخیر کشور افزود: همانگونه که فتنه 88 با حجمی سنگین تر از رویدادهای اخیر عنایت الهی، مدیریت هوشیارانه رهبری و بصیرت لایه های مختلف مردم خاموش شد قطعا اتفاقات اخثر نیز با عشق مردمی به نظام، رهبری و ولایت خاموش می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: ما اینجا هستیم تا بگوییم دوش به دوش مردم محکم پای انقلاب ایستاده ایم و ان شاءالله با ادامه جریان بصیرت مردمی تعدادی از افراد که به دلیل ناآگاهی در این جریانات وارد شده اند هدایت یابند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه