اخبار داغ

شنبه ی سیاه دورود؛

نقاب پوش ها مطالبه را به فتنه تغییر دادند

نقاب پوش ها مطالبه را به فتنه تغییر دادند
ما برای اعتراض به وضع بد اقتصادی کشور تجمع کردیم ولی حالا نقاب پوش ها مطالبه را به فتنه تغییر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک ساعت به وقت میدان امام حسین(ع) نزدیک 16 بود که اجتماع مردم با سر دادن چند شعار شکل گرفت

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

شعارها؛ در فضایی اعتراضی اما به دور از خشونت و هیجان زدگی سر داده می شد. در این میان عده ی انگشت شماری دیگر معترضان را به توهین های ساختار شکنانه تحریک می کردند

,

 

,

در میان معترضان برخی افراد مشکوک با چهره های پوشیده حضور داشتند. در اولین اقدام یکی از آنها به طرف جایگاه تبلیغاتی جنب فرمانداری حمله ور شد و با قمه ای که در دست داشت چندین ضربه به شیشه جایگاه وارد کرد. با دیدن این صحنه ترس وجود همه را فرا گرفت و بخشی از جمعیت متفرق شدند.

,

 

,

صدای اذان به گوش می رسد. نیروی انتظامی همچنان آرام و بی حاشیه در حال صحبت با معترضان است و سعی دارد آنها را متفرق کند.

,

 

,

دیری نگذشت که صدای مهیب انفجار بمب های دست ساز همه را شوکه کرد. همه چیز مشکوک بود. مگر قرار نبود اعتراض و تجمع به منظور رساندن نارضایتی مردم به سیاست های دولت و گرانی ها باشد.پس این کارها برای چیست؟

,

 

,

هوا رو به تاریکی می رفت. عده ای با هجوم به سیستم روشنایی میدان امام حسین (ع) سعی در تاریک کردن فضا و پیاده کردن نقشه ی خود داشتند.فضا رفته رفته از اعتراضات مردمی خارج شده بود.

,

 

,

نیروی انتظامی در حال متفرق کردن مردم بود که ناگهان شعله ور شدن آتش در ساختمان پلیس راهنمایی رانندگی و اتاق تاکسیرانی واقع در میدان توجه همه را جلب کرد؛ همه فریاد می کشیدند و فرار می کردند.

,

 

,

عده ای با شلیک گلوله مردم را به مقابله با پلیس و تخریب ساختمان فرمانداری تحریک می کردند. دقیقا همان هایی بودند که نقاب به چهره داشتند.

,

 

,

نقاب پوش ها به هدف و نیت خود رسیده بودند حالا که هوا تاریک و رعب و وحشت و هیجان زدگی در میان معترضان بالا گرفته بود، وقت تیراندازی بود.

,

 

,

فقط صدای شلیک بود و فریاد

, فقط صدای شلیک بود و فریاد,

 

,

یگان های انتظامی با باتوم به دنبال متفرق کردن تجمع کنندگان بودند که ناگهان صدای فریاد و شلیک چند گلوله در آنطرف میدان به گوش رسید. همه فرار می کردند.گویا کسی تیر خورده بود

,

 

,

پس از تخریب شیشه ها و نمای ساختمان فرمانداری به سمت بانک ها هجوم آوردند.

,

 

,

درست نمی دیدم. باورم نمیشد. قرارمان این نبود. ما برای اعتراض به وضع بد اقتصادی کشور تجمع کردیم ولی حالا نقاب پوش ها مطالبه را به فتنه تغییر دادند.

,

 

,

خواستار شناسایی و برخورد با نقاب پوشان اخلال گر که با رخنه در میان معترضان، مردم شهر را بدنام و خون جوانانمان را ریختند هستیم

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه