اخبار داغ

استاندار گیلان:

مردم اگر جایی تبعیض دیدند با صدای بلند بگویند / به نهی از منکر دولت توسط مردم باور قلبی دارم

مردم اگر جایی تبعیض دیدند با صدای بلند بگویند / به نهی از منکر دولت توسط مردم باور قلبی دارم
استاندار گیلان در آیین تودیع و معارفه فرماندار ماسال گفت: به امر به معروف ونهی از منکر مردم در قبال دولت باور قلبی دارم. با رسانه، با صدای بلند، با هر آنچه که میتوانید نقد کنید و ما هم مکلف به پاسخگویی و یا اقدام هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در آیین تودیع و معارفه فرماندار ماسال که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار می شد، گفت: این روزها بیشتر از هر چیز بر وحدت بر خدمت به مردم تاکید دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز,

استاندار گیلان همه مسئولین را حقوق بگیر مردم دانست و اظهار داشت: همه ما به نوعی منتخب مردم هستیم و هرچه داریم از مردم است من دسته بندی ها میان مدم را قبول ندارم و معتقدم همه مردم ما انقلابی هستند.

,

وی افزود: همه مردم ما تعالی مملکت را می خواهند و در این راه تضارب آرا امری ضروری و لازم است اما تفکیک و بلوک بندی مردم کار صحیحی نیست.

,

سالاری با بیان اینکه تضارب آرا در قوه مقننه امری بسیار مهم و ضروری نیست، تاکید کرد: اما نیروهای قوه مجریه همچون پیچ و مهره های یک موتورهستند و باید با یکدیگر هماهنگ و هم راستا باشند.  اگر در قوه مجریه همه در یک مسیر حرکت نکنند توان این قوه کاسته می شود.

,

استاندار گیلان انتخاب مدیران همسو توسط فرمانداران را حق آنان دانست و تصریح کرد: اگر مدیری تعلق خاطری به انقلاب ندارد و یا مشکلی دارد باید از سوی نهادهای مرجع استعلام، مشخص شود.

,

وی افزود: به آقای عامر می‌گویم آدم های پاکدست و مورد قبول جامعه و وفادار به جمهوری اسلامی را با تایید صلاحیت از مراجع مورد نیاز با قدرت منصوب کن.

,

سالاری خاطر نشان کرد: از پیگیری‌های آقای شکری که بیش از مدیران اجرایی ما در قضیه سد شفارود پیگیر هستند تشکر میکنم. این پیگیری ها می‌تواند هم افزایی کند و کار مردم را سریع تر به نتیجه برساند.

,

استاندار گیلان نظارت مردم بر مسئولین را امری ضروری برشمرد و تاکید کرد: از فرماندار می‌خواهم دراین اتاق، به اندازه جلسات اداری، جلسات مردمی با حضور قشرهای گوناگون برگزار کند.

,

دیدار کنید ، نکات را یادداشت کنید، ابلاغ کنید و از ادارات مربوطه پیگیری کنید. این وظیفه ماست و ما حقوق بگیر مردم هستیم. پول این میز و صندلی و برق اینجا را هم مردم داده اند. باید برای آنها کار کنیم.

,

سالاری با تاکید بر رعایت قوانین در عزل و نصب ها گفت: اگر کسی قوم و خویش بازی کرد یا فرزندش را از روی تبعیض در جایی بر سر کار برد، از همه استان می‌خواهم با صدای بلند بگویید! من حتما برخورد میکنم. مسئولیت ملک شخصی نیست که مشکل خانواده مان را به صورت تبعیض آمیز در آن حل کنیم. حتما این موارد را با صدای بلند بگویید.

,

وی افزود: باور قلبی به امر به معروف ونهی از منکر مردم در قبال دولت دارم. با رسانه، با صدای بلند، با هر آنچه که میتوانید نقد کنید و ما هم مکلف به پاسخگویی و یا اقدام هستیم.

,

وی با تاکید بر حفظ حرمت ها در انتقادات گفت: برخی البته وهین میکنند فحش های رکیک میدهند اینها را قبول نداریم اما اگر کسی بگوید استاندار کارش را درست انجام نداده نباید او را درتنگنا بذاریم. این تقویت من است. اگر به من بگویند و کارم را درست کنم من تقویت می شوم.

,

 

,

سالاری با بیان اینکه اگر امروز جوانان گلایه دارند مقصرخود ما و تمام کسانی که حق امضا یا تریبونی در دست دارند هستند، عنوان کرد: ما باید بر جوانان شغل ایجاد کنیم اما به تنهای نمیتوانیم و باد همه قوا و مسئولین ما را کمک کنند.

,

 

,

گفتنی است در این مراسم از زحمات محمود قاسم نژاد تقدیر و محمد جواد عامر به عنوان سرپرست فرمانداری ماسال معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه