اخبار داغ

پورمختار:

دشمنان ما به دنبال سوء استفاده از تجمعات اعتراضی هستند / مردم راهشان را از اغتشاشگران جدا کنند

دشمنان ما به دنبال سوء استفاده از تجمعات اعتراضی هستند / مردم راهشان را از اغتشاشگران جدا کنند
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ حمایت رئیس جمهور و اعضای سنای امریکا از تجمعات و اغتشاشات را دلیلی بر دست داشتن دشمنان در اغتشاشات اخیر کشور دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در گفتگو با بهارانه، در خصوص تجمعات اخیر در کشور گفت: اقداماتی که اخیرا در جهت تخریب اموال عمومی و خصوصی توسط افراد خیلی نادر و با سوء استفاده از تجمعات مردم صورت گرفته بدون هیچ شک و تردیدی توسط عوامل دشمنان ما صورت گرفته و برنامه اشان این است که کشور را نا امن کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

وی در ادامه داد: وقتی می بینیم که افرادی در تاریکی شب و با پوشاندن رویشان و با همان روش های فتنه 88 عمل می کنند و باعث خوشحالی دشمنان ما شده و افرادی مثل رئیس جمهور امریکا و اعضای سنا صراحتا پای میدان آمده و از آنها حمایت می کنند ، همه اینها برای مردم ما کفایت می کند که بدانند پشتیبان اینها چه کسانی هستند.

,

پورمختار ادامه داد: اشخاصی عامدانه و تعدادی نیز جاهلانه به اینها پیوسته اند که ما حساب اینها را حتما جدا می دانیم و از مسئولین اجرایی و امنیتی و انتظامی مجدانه می خواهیم که بدون هیچ ملاحظه ای با اینها برخورد کنند و اجازه ادامه کار جنایتکارانه به آنها ندهند.

,

وی ادامه داد: مردم حق اعتراض دارند ، اما این اعتراض باید در کمال آرامش باشد و لازمه هرگونه تجمعی گرفتن مجوز است کما اینکه قبلا هم تجمعات اعتراضی با اخذ مجوز لازم صورت گرفته است ؛ اما اینگونه حرکات و رفتارها نباید زمینه ساز دشمنی سودجویان شده و منجر به اغتشاش شود.

,

پورمختار در ادامه اظهار داشت: دشمنان ما با تمام قوا وارد شده اند و از اینگونه تجمعات و اغتشاشات حمایت مادی و معنوی می کنند، مردم ما باید راهشان را از اینها جدا کرده و اجازه حضور دشمنان را در بین مردم ندهند.

,

پورمختار در مورد مطالبات اقتصادی مردم گفت: هم اکنون بحث اقتصادی و بیکاری نگرانی قاطبه مردم است و مجلس نیز موافق افزایش قیمت ها نیست و ما در رای ها به شرایط اقتصادی مردم توجه ویژه داریم و نمی گذاریم فشار زیادی به اکثریت مردم وارد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه