اخبار داغ

استاد مسیحی:

ایران جزیره ای امن برای مسیحیان و دیگر اقوام است/ مقایسه ایران چندهزار ساله با کشورهایی که قدمتشان به صدسال هم نمی رسد برازنده این ملت نیست

ایران جزیره ای امن برای مسیحیان و دیگر اقوام است/ مقایسه ایران چندهزار ساله با کشورهایی که قدمتشان به صدسال هم نمی رسد برازنده این ملت نیست
استاد مسیحی پردیس کشاورزی کرج گفت: ایران نه تنها برای مسیحیان بلکه برای اقوام و فرهنگ های محصور در آن یک جزیره امن و با ثبات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  استاد مسیحی دانشگاه پردیس کشاورزی کرج به مناسبت سال نو میلادی با اشاره به اینکه شهروندان یک کشور علی رغم تفاوت های فرهنگی و قومی باید آنچنان اتحاد قلبی با هم داشته باشند که زمینه و راه دسیسه چینی، تفرقه و نفوذ را به بدخواهان ببندند به خبرنگارتیتریک گفت: برای رسیدن به چنین اتحادی از یک طرف مسئولین که قوانین مربوط به روابط مردم را تهیه و تصویب می کنند نقش دارند و از طرف دیگر مردم باید این قوانین را رعایت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
باریس مجنونیان افزود: مردم ایران از مسئولین هم در تقویت و تحقق همگرایی بین فرهنگ ها و اقوام ایران پیش قدم تر بوده و من در زندگی خود این را احساس کرده ام و از این نظر به مردم فرهیخته این کشور سر تعظیم فرود آورده و از آنها سپاسگزارم. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه عملکرد مسیحیان در جنگ نتیجه همگرایی در زیر لوای کشور ایران بود و جز این هم انتظار نمی رفت اظهار داشت: مسیحیان ایران با توجه به ریشه تاریخی خود در این منطقه خود را جزیی از این مجموعه جغرافیایی می دانند و بدیهی است برای دفاع از خانه خود همان کاری را خواهند کرد که بخشی از آن را در جنگ 8 ساله شاهد بودیم. 
,
 
,
مجنونیان تصریح کرد: آمار واقعی شهدا و از خودگذشتگی های جنگ تحمیلی بیش از این ارقامی است که در مراجع رسمی ثبت و ضبط شده است چرا که مناعت طبع و بزرگ منشی بخش بزرگی از ملت ایران نشان داد که آنها حاضر نبودند هر گونه خسارت جانی و مالی را در راه دفاع از میهن به رخ بکشند و حتی بازگو کنند. 
,
 
,
وی مقایسه امنیت ایران به واسطه امنیت را با دیگر کشورهای خاورمیانه منصفانه ندانست و گفت: مقایسه کشور ایران که سابقه و پشتوانه چندهزار سال قدمت و تجربه زندگی مسالمت آمیز اقوام و فرهنگ ها را در تاریخ خود دارد با کشورهایی که قدمتشان عمدتا به زحمت به صدسال می رسد برازنده این ملت نیست. 
,
 
,
مجنونیان افزود: ایران نه تنها برای مسیحیان بلکه برای اقوام و فرهنگ های محصور در آن یک جزیره امن و با ثبات می باشد و امیدواریم این امنیت با درایت مسئولین، هدایت رهبری و توجه خداوند متعال همچنان که تا به حال توجه آنها شامل حال این ملت بزرگ بود مستدام باشد. 
,
 
,
استاد پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در خاتمه خاطر نشان داشت: همه ما باید هشیار باشیم و این موضوع نباید ما را از دسیسه های بدخواهان و مستکبران غافل کند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه