اخبار داغ

یک کارشناس مذهبی در سالروز شهادت شیخ نمر:

شیخ نمر یک اندیشه است/ عربستان جزو محدود دولت های رد کننده معاهدات حقوق بشر/ جنایات سعودی برای تامین خواسته های اسرائیل است

شیخ نمر یک اندیشه است/ عربستان جزو محدود دولت های رد کننده معاهدات حقوق بشر/ جنایات سعودی برای تامین خواسته های اسرائیل است
یک کارشناس مذهبی در سالروز شهادت شیخ نمر گفت: شیخ نمر تنها به جرم دفاع از عزت و کرامت مسلمانان بخصوص شیعیان مظلوم عربستان به دست رژیم آل سعود به شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل یوزباشی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار تات خبر با بیان اینکه راه مجاهدانی همچون شیخ نمر تداوم دارد، اظهار داشت: این آیت الله فقید تنها به جرم دفاع از عزت و کرامت مسلمانان بخصوص شیعیان مظلوم عربستان به دست رژیم آل سعود به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تات خبر,

وی در خصوص شخصیت و تفکر مبارزاتی این شیخ شهید، خاطرنشان کرد: شیخ نمر از علمای شیعه عربستان بود که تحصیلات خود را در حوزه های علمیه ایران و سوریه گذراند و از اساتید بزرگواری چون سید محمد تقی مدرسی و سید عباس مدرسی بهره برد.

,

یوزباشی بیان داشت: آل سعود با به شهادت رساندن شیخ نمر نتوانست اندیشه اش را خاموش کند چرا که شیخ نمر یک شخص نبود بلکه یک اندیشه بود و اندیشه اش را به مردم منتقل کرد و به گوش جهانیان رسیده است و الان بسیاری از اندیشمندان جهان وی را می شناسند.

,

وی تصریح کرد: عربستان سعودی امروز در داخل و خارج وارد جنگ‌هایی بر ضد انسانیت شده که به بدترین شکل تمامی معاهدات و منشورهای بین‌المللی حفظ حقوق بشر را زیر پا می‌گذارد عربستان از دولت‌های بسیار محدود در جهان است که امضای بسیاری از معاهدات و منشور های مرتبط با حقوق بشر را رد می‌کند.

,

کارشناس مذهبی ادامه داد: جنایت اعدام شیخ نمر مغایر تمامی قوانین بین‌المللی در زمینه آزادی‌ها و حقوق بشر است این جنایت هم در نحوه اجرا و هم از حیث ماهیت یا علت اجرای آن مخالف قوانین به شمار می‌رود، که انسانیت و هیچ یک از ادیان آن را نمی‌پذیرد.

,

وی تاکید کرد: رژیم آل سعود به نام اسلام و بدور از آن با هدف تامین خواسته های رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه مرتکب جنایت می شود.

,

این کارشناس در پایان افزود: بی شک آنچه استعماگران در رأس آنها آمریکای جنایتکار را عصبانی می کند، وحدت میان مسلمانان جهان است بنابراین مسلمانان باید با حفظ وحدت و انسجام روز افزونشان تا نابودی ظلم و ستم از پیکره هستی بایستند و مقاومت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه