اخبار داغ

بانوی گالیکشی به‌عنوان نوغاندار نمونه ملی معرفی و تجلیل شد

بانوی گالیکشی به‌عنوان نوغاندار نمونه ملی معرفی و تجلیل شد
خانم "مهناز پایندان" بانوی گالیکشی به‌عنوان نوغاندار نمونه ملی معرفی و تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه روز گذشته سی و سومین دوره معرفی کشاورزان نمونه ملی با حضور «محمود حجتی»، وزیر جهاد و کشاورزی در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

nilkooh2817 2

, nilkooh2817 2,

در این مراسم از ۱۵۳ کشاورز و نمونه بخش کشاورزی در حضور وزیر و معاونان این وزارتخانه تقدیر شدند. که خانم «مهناز پایندان» بانوی گالیکشی به‌عنوان نوغاندار نمونه ملی یک از افرادی بود که تجلیل شدند.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گالیکش دراین‌باره گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پس از بررسی کاندیداهای کسب عنوان نوغاندار نمونه ملی در سطح کشور درنهایت خانم مهناز پایندان از شهرستان گالیکش موفق به کسب این عنوان شد.

,

حبیب اله زارع افزود: رعایت اصول فنی، تولید حداکثری و نهایت استفاده از منابع موجود و شناخت کامل از فرآیندهای پرورش کرم ابریشم ازجمله ویژگی‌های این بانوی گالیکش بوده است.

,

زارع تأکید کرد: صنعت ابریشم می‌تواند یکی از اولویت‌های شهرستان برای توسعه باشد، زیرا پیله تولیدی در شهرستان گالیکش یکی از مرغوب‌ترین پیله‌های ابریشم کشور است و سالیانه حدود 30 تن پیله تر در شهرستان تولید می‌شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی گالیکش خاطرنشان ساخت: پیش‌ازاین به مدت سه سال طی سال‌های 90 تا 92، نوغاندار نمونه کشور خانم‌ها «منیژه تیموری» و «شهربانو میرشاهی» از روستای پاسنگ بالا از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش انتخاب‌شده بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه