اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز:

مسئولان از کاغذ بازی و ارائه آمارهای دروغ بپرهیزند

مسئولان از کاغذ بازی و ارائه آمارهای دروغ بپرهیزند
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: انتقاد به گرانی و بیکاری حق مردم است لذا مسئولین باید توجه ویژه ای به این امر داشته و از کاغذ بازی و ارائه آمار های دروغ بپرهیزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگز خبر حجت الاسلام داوود عبداللهی با حضور در بین نمازگزان مسجد امام علی شهرستان درگز به یادآوری اتفاقات فتنه 88 پرداخت و گفت: با نگاهی به تاریخ اسلام متوجه خواهیم شد تاریخ تکرار شدنی است و در قالب این تکرار فقط اسامی عوض می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگز خبر,

وی تشریح کرد: اگر بخواهیم سیره پیامبر و حضرت علی(ع) را با شرایط زمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تطبیق بدهیم، خواهیم دید شرایط و حوادث دوران صدر اسلام دقیقا به همان صورتی است که امروز در حال مشاهده آن هستیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج درگز عنوان کرد: مبارزات و جنگ های زمان پیامبر گرامی اسلامی بسیار راحت تر از دوران حضرت علی (ع) بود چرا که در زمان پیامبر(ص) صف دوستان و دشمنان اسلام از هم جدا بود.

,

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه سخنان خود افزود: در زمان رهبری امام خمینی (ره)، صف منافقین از صف دوستان انقلاب جدا بود و ایشان منافقین را مورد خطاب قرار می دادند اما در شرایط امروز که صف منافقین و دوستان به هم آمیخته شده این کار بسیار سخت و پیچیده شده است.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز اظهار کرد: در حالی که بیت امام باید در خدمت و در راستای اهداف امام باشد، عده ای از خواص بی بصیرت در فتنه 88 با اهداف امام بازی کرده و ظرفیت های بیت ایشان را مورد سوء استفاده قرار دادند و متاسفانه عده ای از افراد بیت امام هم در مسیر امام قرار نگرفته اند.

,

 

,

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تاکید کرد: شرایط هشت ماه فتنه از هشت سال جنگ تحمیلی سخت تر بود چرا که در جنگ تحمیلی تمام مردم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل علیه دشمن بسیج شدند ولی در فتنه، با شعار مرگ بر فتنه گر، به جای دشمن علیه خودشان شورش کردند.

,

حجت الاسلام عبداللهی تصریح کرد: گاهی اوقات مصلحت چیزی را اقتضا می کند که بعضی افراد متوجه آن نشده و موضوع را درک نمی کنند چرا که در زمان فتنه فضا غبار آلود است و تشخیص حق از ناحق امر بسیار سختی خواهد شد که در این میان می توان به خواست عمومی مردم برای اعدام کردن سران فتنه اشاره کرد اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب این درخواست اجرایی نشد و امروز شاهد اثرات و برکات این تصمیم هستیم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز عنوان کرد: آن شجاعت و بصیرتی که همه در وجود امام خمینی (ره) سراغ داشتند، امروز در وجود مقام معظم رهبری هم موج می زند اما تفاوت در شرایط حکومت این دو بزرگوار سبب شده که واکنش های متفاوتی به مسائل داشته باشند، چرا که در زمان رهبری امام خمینی (ره)، تمام خواسته های ایشان توسط مسئولین اجرا میشد اما امروز مقام معظم رهبری در مورد مسئله ای اظهار نظر می کنند و مسئولین به نحو دیگری اجرا می کنند.

,

وی یادآور شد: فتنه هیچ وقت تمام شدنی نیست و دشمن از کوچکترین حرکات سوء استفاده می کند تا به نفع خود اقداماتی انجام دهد و موجبات براندازی نظام را فراهم کند.

,

حجت الاسلام عبداللهی تشریح کرد: اعتراض و انتقاد به گرانی، تورم، رکود و بیکاری حق مردم است لذا در این زمینه مسئولین باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشند تا مشکلات کشور را حل نمایند و در این بین از کاغذ بازی و آمار های دروغ بپرهیزند و سعی کنند طوری کار کنند تا برکات آن را مردم حس کنند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز در پایان خاطر نشان کرد: مردم باید بصیرت داشته باشند و بدانند که اعتراض خود را از مسیر قانونی طی کنند و مواظب باشند فریب نقشه های دشمن را نخورند و کاری نکنند این اعتراض ها تبدیل به اغتشاش شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه