اخبار داغ

امام جمعه درمیان:

مسئولین شرایط را درک و به مطالبات مردم رسیدگی کنند/خواص و علما نقش تاریخی خود را ایفا کنند

مسئولین شرایط را درک و به مطالبات مردم رسیدگی کنند/خواص و علما نقش تاریخی خود را ایفا کنند
امام جمعه درمیان گفت: وظیفه ی مهم آحاد مردم ، جدا کردن مسیر خود از آشوبگران و سوء استفاده کنندگان است چرا که حضور مردم در کف خیابان موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛حجت الاسلام علیرضا حسینی امام جمعه درمیان در گفتگو با وحدت درمیان گفت : وظیفه ی مهم آحاد مردم ، جدا کردن مسیر خود از آشوبگران و سوء استفاده کنندگان است چرا که حضور مردم در کف خیابان موجبات خوشحالی دشمنان را فراهم می کند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان,

وی در ادامه گفت : مهم ترین وظیفه متوجه مسئولین است که با درک شرایط و مطالبات مردم و هدایت زمینه ی اعتراضات به حق مردم را از بین ببرند و متوجه باشند که مردم از نظر معیشتی و اشتغال به شدت تحت فشار هستند.عمده وظیفه ی دلسوزان انقلاب مبارزه ی علنی با فساد و چپاولگران بیت المال است. توصیه می کنم این مبارزه علنی، ملموس و قابل باور باشد.

,

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه حوادث و فتنه ی ۸۸ نشان داد که دشمن اصل نظام را نشانه گرفته است گفت : در حوادث فتنه ۸۸ خواسته ی شوم فتنه گران در شعار های عده ای خودفروخته متبلور بود.

,

وی افزود : بنابراین آنچه لازمه ی حراست از نظام اسلامی است،متنبه بودن نسبت به این حقیقت است که این نظام ثمره ی خون هزاران شهید و نتیجه ی زحمات ملت بزرگ ایران است و قطعا بایستی همگان از این دستاورد ارزنده مراقبت نمایند.

,

امام جمعه درمیان در پاسخ به اینکه چگونه میتوان حق را از باطل و دوست را از دشمن تشخیص دهیم گفت : راه تشخیص حق از باطل در مرحله ی اول توجه دقیق به عقبه ی عقیدتی، لجستیکی و مالی فتنه گران است.

,

وی ادامه داد : وقتی شاهد هستیم که رسانه های معاند نظام و امپراتوری های استکباری که بارها و بارها علیه ملت مظلوم ایران قطعنامه ی تحریمی صادر کرده اند در این حوادث از اغتشاش گران حمایت کرده و می کنند واضح است که حق کجا و باطل کجاست.

,

وی با تأکید بر درایت و ذکاوت رهبری که دوست و دشمن به آن اذعان دارند گفت : راه دیگر تشخیص دوست از دشمن پیروی و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری است.

,

امام جمعه درمیان گفت : قطعا بازنده ی این حرکات دشمن شاد کن کسانی هستند که گاهی بازیچه ی دشمن شده و بزودی از چشم ملت خواهند افتاد، آنگاه که صبر انقلابی مردم لبریز شود و همانند نهم دی ماه بساط نحس عوامل استکبار را از کف خیابان ها جمع کرده و به زباله دان ها بریزند.

,

وی افزود : از طرفی هم خسارت هجوم و تخریب اموال عمومی متوجه خزانه ی کشور و همین مردم است که این قضیه نیز هشیاری جوانان انقلابی را می طلبد که با شناسایی لیدر های توطئه گر آنان را به مراجع امنیتی معرفی کنند.

,

حجت الاسلام حسینی در پاسخ به اینکه آیا این بلایا طبق فرمایشات رهبر خطر بزرگی برای این نظام محسوب می شود گفت : این مشکلات، سختی هایی برای مردم و نظام ایجاد می کند اما هیچ گاه حریف یک انقلاب ریشه دوانده در اعماق جان مردم به ویژه محرومان نخواهد شد.

,

وی در ادامه افزود : قطعا برای فتح قله های ظفر باید از صخره ها و گذرگاه های مهیبی عبور کرد؛ که ملت بزرگ ایران با هدایت های ولایی رهبر معظم انقلاب این مسیر را طی خواهد نمود.

,

حجت الاسلام حسینی در پاسخ به این سوال که آیا راهی برای رفع و دفع این فتنه ها وجود دارد گفت : قطعا برای هر مشکلی راه حلی موجود است و برای رفع و دفع فتنه ی اخیر راهی نیست جز پیوند هر چه عمیق تر بین مردم و نظام، که از راه خدمت مسئولین به مردم محقق می شود.

,

وی در ادامه گفت : بعد از پیوند مردم با نظام باید خواص و عالمان به روشنگری و بصیرت افزایی مردم بپردازند و نقش تاریخی خود را در این برهه ی حساس تاریخی به خوبی ایفا نموده و چراغ افروز ظلمت های ناشی از فتنه ها باشند.

امام جمعه درمیان با قاطعیت گفت : اکیدا توصیه می کنم این حوادث را همه ی مسئولین یک فرصت برای توجه بیشتر به مطالبات مردم بدانند و با کار مدبرانه و جهادی اثبات کنند که نگاهشان به پست ها و مسئولیت ها نگاه طعمه گونانه ای نیست..

,
,
,

ایشان ضمن درخواست تجدید نظر در شیوه ارتباط  برخی از نهاد ها و ادارات همانند منابع طبیعی با مردم گفت : از بنیاد مستضعفان استدعا دارم با درک شرایط مردم و بویژه مردم محروم درمیان، با گره گشایی بیشتر، موجبات خوشحالی مردم و دلسوزان انقلاب را در درمیان فراهم آورند.

امام جمعه درمیان ضمن قدردانی از مردم شهرستان دارالتقریب درمیان به خاطر حمایت های بی دریغشان از نظام و امنیت کشور گفت : از اینکه مکرر در این سالها وفاداری و علاقه خود را به رهبری و انقلاب اسلامی اثبات کردند سپاسگزارم و انتظار دارم با بصیرت مثال زدنی خود توطئه ی منافقان را نقش بر آب کنند.
 

,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه