اخبار داغ

قیام انقلابی مردم لرستان و اعلام انزجار از اغتشاشگران+تصاویر

قیام انقلابی مردم لرستان و اعلام انزجار از اغتشاشگران+تصاویر
مردم انقلابی و ولایتمدار لرستان در همه شهرهای این استان صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی از فتنه گران و آشوب طلبان اعلام انزجار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک در روزهای اخیر عده‌ای فرصت‌طلب و اغتشاشگر با طراحی و هدایتِ پشت صحنه و ذلت بار استکبار جهانی و سوءاستفاده از اعتراضات مردم در به وضعیت اقتصادی اقدامات ساختار شکنانه بر ضد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی انجام دادند تعرضات به اماکن و اموال عمومی موجبِ نارضایتی امت حزب الله شهیدپرور ایران اسلامی شد برهمین اساس مردم انقلابی و ولایتمدار لرستان در همه شهرهای این استان صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی از فتنه گران و آشوب طلبان اعلام انزجار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

مردم ولایی استان لرستان با سرکوب کردن فتنه‌های فتنه‌گران و اغتشاشات اخیر با حضور در راهپیمایی به فتنه گران نشان دادند که سرباز ولایت هستند و از آن ها بیرازی جستند و کوچکترین اقدام علیه امنیت ملی کشور،نظام و انقلاب شان را تاب نمی آورند.

,

 

,

مردم در مسیر راهپیمایی بار سردادن شعارهایی همچون "ملت ما بیدار است/ از فتنه‌گر بیزار است"، "ما انقلابی هستیم /پشت سر ولایت هستیم"، "ما همه با هم هستیم -  /یار ولایت هستیم"،"  فتنه‌گران رسوایند/ نوکر آمریکایند"، "مرگ بر فتنه‌گران خائن"، "منافق منافق این آخرین پیام است/ ملت انقلابی آماده قیام است"،" مرگ بر آمریکا" و مرگ بر اسرائیل اقدامات اغتشاشگران علیه امنیت کشور را محکوم کردند.

,

 

,

مردم در صحنه‌های حساس تمام فتنه‌ها را خنثی می کنند

, مردم در صحنه‌های حساس تمام فتنه‌ها را خنثی می کنند,

آیت الله سید احمد میرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان در حاشیه راهپیمایی گسترده  مردم انقلابی لرستان در محکومیت اغتشاشات اخیر در جمع خبرنگاران گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود در صحنه‌های حساس تمام فتنه‌ها را خنثی می کنند و یقیناً هیچ اثری از فتنه گر باقی نخواهد ماند.

,

 

,

وی افزود: مردم ما همیشه با هوشیاری هر گاه خطر و تهدیدی را احساس کنند با تمام وجود در صحنه حاضر می‌شوند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: دشمنان ما و آمریکا امروز بیایند مردم ولایت‌مدار استان لرستان را ببینند که چه حماسه‌ای آفریدند و چقدر با شعور و بصیرت به صحنه آمدند.

,

 

,

امنیت کامل در لرستان برقرار است/ مطالبه گران و اغتشاشگران یکی نیستند

, امنیت کامل در لرستان برقرار است/ مطالبه گران و اغتشاشگران یکی نیستند,

 

,

سید موسی خادمی در حاشیه قیام انقلابی مردم ولایتمدار استان لرستان علیه فتنه گران و آشوب طلبان در جمع خبرنگاران گفت: نظام و مردم با همه  توان و قدرت در مقابل اغتشاش گران می‌ایستند و اجازه خودنمایی به انها را نمی‌دهند.

,

 

,

وی افزود: دشمنان بدانند که مردم جلوی آنها ایستاده و اجازه نمی‌دهند که به اموال عمومی و جان شهروندان تجاوز شود.

,

 

,

استاندار لرستان با تأکید بر این که بین مطالبه گران و اغتشاشگران فرق وجود دارد و اینها یکی نیستند،تصریح کرد: در حال حاضر امنیت کامل در استان لرستان برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

,

 

,

 

,

هیچ کسی نمی‌تواند به ارزش‌های نظام  وانقلاب تعرض کند

, هیچ کسی نمی‌تواند به ارزش‌های نظام  وانقلاب تعرض کند,

حبیب‌الله خجسته‌پور،معاون سیاسی –امنیتی استانداری لرستان در حاشیه این راهپیمایی گسترده در جمع خبرنگاران، گفت: قطعا 40 سال تجربه جمهوری اسلامی ایران نشان داده که هرجا مردم حضور داشته اند هیچ کسی نمی‌تواند به ارزش‌های نظام تعرض کند.

,

 

,

وی با بیان این که در 2 روز گذشته هیچ گونه مورد امنیتی خاصی در سطح استان لرستان مشاهده نشده است،تصریح کرد: لرستان راهپیمایی امروز خط پایانی بر تمام تعرض‌هاست واین حضور باشکوه مردم نشان می دهد که دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند به ارزش های انقلاب اسلامی ایران تعرض کند.

,

 

,

پرونده اغتشاشگران در حال پیگیری است

, پرونده اغتشاشگران در حال پیگیری است,

جعفر بدری در حاشیه راهپیمایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که راهپیمایی عظیم مردم انقلاب را تداوم بخشید،گفت: تمام خطرات علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور مردم خنثی شد.

,

 

,

وی با اشاره به این که مردم امروز با احساس مسئولیت کرده در میدان حاضر شده و بر توطئه‌های دشمنان خط بطلان کشیدند،گفت: مردم در این راهپیمایی با وفاداری به نظام و آرمان‌های آن به دشمنان ثابت کردند که اگر علیه انقلاب موضع‌گیری داشته باشند با جواب دندان شکن ملت ایران مواجه می شوند.

,

 

,

رئیس کل دادگستری لرستان تصریح کرد: از معترضینی که به صورت مسالمت‌آمیز وارد خیابان ها شدند کسی دستگیر نشده و دستگیرشدگان کسانی هستند که شیشه‌ها را شکسته و اقدام به تخریب ‌کردند وبه زودی نتیجه رسیدگی‌ها به پرونده های آنان اعلام می‌شود.

,

 

,









, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه