اخبار داغ

خروش البرزنشینان بر علیه فتنه کور آشوبگران در روزهای اخیر/ تاکید راهپیمایان بر لزوم پیگیری خواسته های برحق مردم از سوی مسئولین + تصاویر

خروش البرزنشینان بر علیه فتنه کور آشوبگران در روزهای اخیر/ تاکید راهپیمایان بر لزوم پیگیری خواسته های برحق مردم از سوی مسئولین + تصاویر
مردم کرج در اعتراض و محکومیت فتنه کور و اغتشاشات چند روز اخیر عصر امروز (چهارشنبه) با سردادن شعارهایی بر ضد فتنه گران و آشوب گران چند روز اخیر و دشمنان خارجی راهپیمایی باشکوهی برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ مردم استان البرز در شهر کرج پس از اتفاقات و اغتشاشات برخی سود جو که از اعتراضات اقتصادی مردمی سوء استفاده کرده و در چند روز اخیر زحمات و خساراتی را به امنیت ملی و کسب و کار مردم استان وارد کردند تصمیم به برگزاری  راهپیمایی همگانی علیه فتنه کور نفاق کردند.

بر این اساس مردم کرج در اعتراض و محکومیت فتنه کور و اغتشاشات چند روز اخیر عصر امروز چهارشنبه با سردادن شعارهایی بر ضد فتنه گران و آشوب گران چند روز اخیر و دشمنان خارجی راهپیمایی باشکوهی برگزار کردند.

راهپیمایی کنندگان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات اقتصادی و پرداختن به خواسته های برحق مردم، سوء استفاده ی فتنه گران و آشوبگران و همچنین دشمنان قسم خورده خارجی را در این میان محکوم کردند.
این راهپیمایی امروز 13 دی‌ماه رأس ساعت 15 در کرج برگزار و جمعیت راهپیمایان از مسیرهای تعیین شده حرکت و در میدان جمهوری تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک",
,
,
,
,
,

 

,

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه