اخبار داغ

39 واحد مسکن مهر در الیگودرز به معلولین واگذار می شود

39 واحد مسکن مهر در الیگودرز به معلولین واگذار می شود
مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز الیگودرز از واگذاری 39 واحد مسکن مهر به خانواده های دارای 2معلول وبیشتر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اداوی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز الیگودرز در گفت و گو با هیجار گفت: امسال  انجمن خیرین با هدف تهیه و واگذاری مسکن به افراد نیازمند ومعلول شهرستان  راه اندازی شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علیرضا اداوی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز الیگودرز در گفت و گو با , هیجا, ر گفت: امسال  انجمن خیرین با هدف تهیه و واگذاری مسکن به افراد نیازمند ومعلول شهرستان  راه اندازی شد. ,

وی ادامه داد: تهیه مسکن برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر در اولویت  برنامه های این انجمن می باشد وپس از آن خانواده های دارای یک معلول وسایر نیازمندان شهرستان  شامل می شود.

,

اداوی اضافه کرد: هم اکنون 39 واحد مسکن مهرشهرستان  برای  خانواده های دارای دو معلول وبیشتر  تحت پوشش بهزیستی شهرستان واگذار خواهد شد  که هم اکنون  90 درصد هزینه تهیه  این مسکن از طریق کمک های مردمی ، بهزیستی، بنیاد مسکن و... جمع آوری شده است.

,

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن سازالیگودرزگفت: حدود  2میلیارد و400میلیون تومان  برای تهیه مسکن جمع آوری شده و  200میلیون تومان  باقی مانده است که نیازمند همکاری مردم وخیرین شهرستان در این خصوص می باشیم.

,

وی اظهار داشت: همه اعضای انجمن  بصورت داوطلبانه برای این تحقق امر خداپسندانه درتلاش هستند و این انجمن با برنامه ریزی برای اهداف بلند مدت با 14 عضو تشکیل شده  که از این تعداد پنج نفر بعنوان هیئت مدیره انتخاب شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه