اخبار داغ

برای اولین بار در تاریخ برگزاری جشنواره فجر:

راهیابی یک نمایش از کرج به بخش مسابقه بین الملل سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر

راهیابی یک نمایش از کرج به بخش مسابقه بین الملل سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر
نمایش دریازدگی به کارگردانی مسعود بیگلری از کرج به بخش مسابقه بین الملل سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛ نمایش دریازدگی به کارگردانی مسعود بیگلری از کرج به بخش مسابقه بین الملل سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

نمایش «دریازدگی» که شهریورماه امسال در هفتمین جشنواره استانی البرز روی صحنه رفت، توانست با کسب بیشترین لوح و تندیس برتر، به صورت مستقیم راهی جشنواره تئاتر فجر شده و نماینده کرج و استان البرز در یکی از مهم‌ترین رویدادهای هنری کشور باشد.

,

مسعود بیگلری، کارگردانی و وحید محمدی، نویسندگی این اثر را به عهده داشتند که توانستند لوح و تندیس دو رشته فوق را به خود اختصاص دهند. همچنین طراحی صحنه، بازیگری نقش اول مرد و بازیگری نقش اول زن در هفتمین جشنواره تئاتر استانی البرز به این اثر تعلق گرفت.

,

کارگردان نمایش در خصوص اثر خود گفت: دریازدگی، شرح نقش عشق در زندگی آدم‌ها است؛ در واقع این اثر می‌خواهد به مخاطبان بگوید: عشق می‌تواند در هر زمان و مکانی، به آدم‌ها جوانی و طراوت ببخشد؛ یا به تعبیری دیگر: آدم‌ها می‌توانند به اندازه عشق‌شان جوان شوند.

,

بیگلری، با تاکید بر اینکه هنر تئاتر برای نفس کشیدن نیازمند مخاطب است، به معرفی تعدادی از هنرمندان حاضر در “دریازدگی” پرداخت و گفت: سیدرهام عسگرپور، مهناز میرزایی، ریحانه ایزدیار و هستی بحری نقش‌های مختلف نمایش را به عهده دارند.

,

گفتنی است نمایش دریازدگی از 15 لغایت 30 دی ماه ساعت 18:30 در تئاتر شهر کرج واقع در آزادگان، ۴۵متری کاج، خیابان شاکرزادگان ، خیابان ولیعصر روی صحنه می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه