اخبار داغ

کارشناس ارشد مسائل سیاسی:

دولت در مقابله با مفاسد اقتصادی مماشات نکند/ کشور با بحران رکود، تورم و بیکاری مواجه است

دولت در مقابله با مفاسد اقتصادی مماشات نکند/ کشور با بحران رکود، تورم و بیکاری مواجه است
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: دولت باید با کنترل تورم و پایین آوردن قیمت اقلام بازتاب هایی را نشان دهد و آماده سوق دادن فضا به سمت تحقق مطالبات مردم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از «تیتریک»، کارشناس ارشد مسائل سیاسی درباره انحراف تجمعات اخیر با اشاره به اینکه باید فضا به سمت آرامش پیش برود تا مردم از طریق احزاب، سندیکاهای کارگری، اتحادیه ها و .... با اخذ مجوز مطالبات قانونی خود را به صورت آرام درخواست کنند به خبرنگار تیتریک گفت: مردم همانند دیگر کشورها با دادن زمان به دولت باید خواستار بهبود شرایط باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک ,

مهدی شیرازیان با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به انحراف تجمعات امکان مطالبه از سوی مردم وجود ندارد و اصل مطلب به انزوا کشیده شد افزود: با توجه به اینکه فضای کنونی به سود حاکمیت، دولت و مردم نیست دولت باید نهله هایی از آنچه برای مردم در نظر دارد انجام دهد. 

,
 
,
وی اظهار داشت: دولت باید با کنترل تورم و پایین آوردن قیمت اقلام بازتاب هایی را نشان دهد و آماده سوق دادن فضا به سمت تحقق مطالبات مردم شود و البته این مهم به راحتی محقق نمی شود چرا که در شرایط اقتصادی فعلی رکود، بیکاری و ... مواجه هستیم.
,
 
,
شیرازیان با اشاره به اینکه دولت باید احکام مفاسد اقتصادی را اجرا کند و قاطعانه برخورد داشته و مماشات در برابر آنها را کم کند تصریح کرد: عزم جدی حاکمیت برای مردم در مقابله با مفاسد اقتصادی باید مسجل شود.
,
 
,
کارشناس ارشد مسائل سیاسی در خاتمه خاطر نشان داشت: دولت باید موسسات مالی اعتباری را یکبار برای همیشه جمع کند چرا که با وجود بانک های رسمی نباید چیزی خارج از چارچوب قانون در جامعه داشت لذا دولت طی اطلاعیه ای رسمی باید به مردم اعلام کند که به جز بانک های اصلی ضمانتی در برابر موسسات نخواهد داشت. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه