اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزش کبدی در زنجان صاحب سالن اختصاصی می‌شود

ورزش کبدی در زنجان صاحب سالن اختصاصی می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از اختصاص سالن اختصاصی برای ورزش کبدی در زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، علی جوان امروز در مجمع سالانه هیئت کبدی استان زنجان با بیان اینکه رشته کبدی با فرهنگ کشور ما هماهنگ بوده و از دل جامعه ما رشد کرده است، اظهار کرد: این رشته به عنوان یکی از بازیهای بومی و محلی در کشور ما رواج داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به تلاشهای رئیس سابق فدارسیون کبدی افزود: کبدی در بازیهای آسیایی دوره گذشته به مقام دوم دست یافته و توانست برای کشور افتخارآفرینی کند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به جوانگرایی انجام شده در این فدارسیون اشاره کرد و گفت: رئیس این فدارسیون با وجود جوان بودن اما از تجربه بالایی برخوردار است که امیدواریم در بازیهای آسیایی جاکارتا ضمن حفظ جایگاه قبلی این رتبه را ارتقا دهیم.

,

وی با تاکید بر اینکه برای کمک به هیئت کبدی از هیچ تلاشس دریغ نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در بحث برگزاری اردوهای تیم ملی این آمادگی را داریم که این  اردوها را در زنجان برگزار کنیم.

,

جوان با بیان اینکه کبدی از جمله‌ رشته‌های بی‌حاشیه در استان زنجان است، ادامه داد: در مسابقات لیگ برتر نیز استان زنجان میزبان خوبی برای تیمهای حاضر در مسابقات بود.

,

وی با اشاره به هدف‌گذاری بالای رشته کبدی در استان زنجان اظهار کرد: انتظار ما این این است که از ظرفیت اعضای این مجمع در فدراسیون استفاده شود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در شهرستانهای استان نیاز به امکانات این رشته داریم، گفت: در نظر داریم تا سال آینده سالن اختصاصی را برای این رشته در زنجان اختصاص دهیم و امسال نیز حمایت‌های خود را از این رشته ادامه می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه