اخبار داغ

فرماندار شهرستان سراب :

اغتشاشات اخیر ریشه در شکست نظام سلطه در منطقه دارد/ در مقطع کنونی هر اقدام تفرقه افکنانه خیانت به نظام اسلامی است

اغتشاشات اخیر ریشه در شکست نظام سلطه در منطقه دارد/ در مقطع کنونی هر اقدام تفرقه افکنانه خیانت به نظام اسلامی است
فرماندار سراب با بیان اینکه برخی به دنبال علت ها و تحلیل تحرکات اخیر در کشور هسند خاطرنشان کرد: ما بعد از شکست نظام سلطه در عرصه جبهه مقاومت که به دست تکفیری ها و عناصر نظام سلطه و ایادی منطقه ای انجام می شد منتظر تحرکات دشمن شکست خورده بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صدای سراب, علی بدر شکوهی فرماندار سراب در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه نوع نگاه مردم به نظام و نوع نگاه حضرت امام به انقلاب باعث شده که نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در سطح بین الملل مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس شورای اداری شهرستان سراب با اشاره به اقدام ناشایست برخی اغتشاشگران در برخی نقاط کشور عنوان کرد: مقام معظم رهبری اخیرا در سخنرانی خود فرمودند که به زودی به ابعاد این فتنه جدید اشاره خواهند کرد.

,

فرماندار سراب با بیان اینکه برخی به دنبال علت ها و تحلیل تحرکات اخیر در کشور هسند خاطرنشان کرد: ما  بعد از شکست نظام سلطه در عرصه جبهه مقاومت که به دست تکفیری ها و عناصر نظام سلطه و ایادی منطقه ای انجام می شد منتظر تحرکات دشمن شکست خورده بودیم.

,

عالیترین مقام اجرایی شهرستان سراب ادامه داد: متاسفانه برخی گاها به علت غفلت در این مسیر می افتند و به زودی به دست مردم بصیر سیلی خواهند خورد.

,

بدر شکوهی ادامه داد: ما باید همیشه در مقابل دشمن آماده باشیم و هوشیاری ما در شرایط فعلی و تکیه بر وحدت در این زمان و تکیه بر انسجام ملی از تفرقه پرهیز کنیم.

,

وی وحدت کلمه را موجب تشکیل, تثبیت و بقای نظام عنوان کرده و گفت: هر اقدام انشقاق و تفرقه افکنانه به خصوص در مقاطع خاص باید مورد توجه همگان باشد.

,

فرماندار سراب در پایان بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی علیه اغتشاشگران در روز جمعه تاکید کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه