اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سراب :

عناصر ضد انقلاب و معاندین عامل اصلی اغتشاشات و حوادث اخیر هستند

عناصر ضد انقلاب و معاندین عامل اصلی اغتشاشات و حوادث اخیر هستند
فرمانده سپاه ناحیه سراب با بیان اینکه عناصر ضد انقلاب و معاندین عامل اصلی اغتشاشات و حوادث اخیر هستند گفت: دشمنان شرایط و وضعیتی ایجاد کردند که شعارهای مردم در زمینه بحث گرانی و معیشت را به سمت شعارهای ساختارشکنانه کشاندند و به نوعی از این محمل و بستر بر علیه نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب,سرهنگ محمد صبحی در گفتگو با خبرنگار ما در واکنش به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: مردم در ابتدا نسبت به گرانی ها، معیشت و مشکلات اقتصادی اعتراضاتی داشتند اما عوامل ضد انقلاب، کسانی که وابسته به سلطنت طلب ها، منافقین، جریانات معاند و مخالف نظام، آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و جریاناتی در داخل و خارج کشور از این بستر سوء استفاده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: دشمنان شرایط و وضعیتی ایجاد کردند که شعارهای مردم در زمینه بحث گرانی و معیشت را به سمت شعارهای ساختارشکنانه کشاندند و به نوعی از این محمل و بستر بر علیه نظام جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند.

,

صبحی تصریح کرد: دشمنان کشور به خیال خام خود درصدد ایجاد آشوب و فتنه برای باز ایستادن انقلاب اسلامی از حرکت حقیقی  و ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، اما به لطف الهی و با رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت سیاسی ملت فهیم و با غیرت ایران اسلامی یک بار دیگر دسیسه شوم آن‌ها نقش برآب می‌شود و این انقلاب مستحکم‌تر و با اقتدار بیشتر به راه خود ادامه خواهد داد.

,

فرمانده سپاه سراب ادامه داد: صف اغتشاشگران و اعتراض گران از هم جداست  و سپاه و بسیج در کنار مردم ایران و در راستای امنیت اجنتماعی و روانی مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد و در مقابل فتنه گران و  اغتشاشگران قاطعانه خواهند ایستاد.

,

این مقام مسئول  وحدت، غیرت، عشق به اهل بیت، تعهد و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و شهدا را از ویژگی‌های بارز ملت ایران عنوان کرد که آن را از سایر ملت‌ها متمایز می‌کند .

,

این مقام نظامی افزود: دشمنان غافل از آن هستند که این نظام مقدس دارای پشتوانه‌های مردمی و الهی است که با حضورشان در صحنه عوامل ضد انقلاب چیزی در مقابل قدرت آنها به حساب نمی آیند.

,

 

,

وی با بیان اینکه سراب شهر شهدای تخریب و اطلاعات و عالم خیزی چون علامه امینی و آیت الله ملکوتی است گفت: فردا مردم ولایتمدار، شهیدپرور و با بصیرت سراب همانند گذشته یکبار دیگر با لبیک گفتن به ندای رهبر خود به میدان می‌آیند و بساط ضدانقلاب، فتنه گران و آشوب طلبان را برای همیشه بر می‌چینند و به زباله دان تاریخ می‌فرستند و  با حضور در راهپیمایی علیه اغتشاشگران موضع خود را اعلام خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه