اخبار داغ

شرکت 22 هزار دانش‌آموز کُردستانی در برنامه حفظ موضوعی قرآن

شرکت 22 هزار دانش‌آموز کُردستانی در برنامه حفظ موضوعی قرآن
رئیس اداره قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان از شرکت 22 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستان در طرح‌های حفظ موضوعی قرآن و مصباح‌الهدی طی سال تحصیلی جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین عبدالملکی، مسئول قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کُردستان  در گفتگو با نوای ابیدر  گفت: آموزش و پرورش در تلاش است تا زمینه انس و الفت هرچه بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم را فراهم کند که در این راستا اداره قرآن و عترت برنامه‌های قرآنی مختلفی را در طول سال برگزار می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, نوای ابیدر , نوای ابیدر ,

 

,

وی از شرکت 22 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستان در طرح‌های حفظ موضوعی قرآن و مصباح‌الهدی طی سال تحصیلی جاری خبر داد و افزود: استقبال دانش‌آموزان کردستانی از مسابقات قرآنی مطلوب است..

,

 

,

مسئول قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان کردستان از اجرای طرح «حفظ موضوعی قرآن کریم» طی سال تحصیلی جاری در تمام مدارس استان کردستان خبر داد و بیان کرد: در این طرح آیاتی از قرآن درباره موضوعات مختلف و با شرح و تفسیری از آن آیه در قالب کتابی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

,

 

,

وی اعلام کرد: در این طرح هر دانش‌آموز باید بتواند 20 آیه موضوعی قرآنی کریم را حفظ کرده و در آزمونی که از سوی آموزش و پرورش استان برگزار می شود، حضور یابد.

,

 

,

عبدالملکی یادآور شد: هدف اصلی اجرای طرح موضوعی قرآن کریم انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم است و باید از پتانسیل‌های موجود و همکاری و همراهی دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده کرد تا برنامه‌های قرآنی با کیفیت در مدارس عملیاتی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه