اخبار داغ

توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان انجام شد؛

کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک در لرستان / ۲ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد

کشف ۳۵۰ کیلوگرم تریاک در لرستان / ۲ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد
فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۳۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در ۴۸ ساعت گذشته در استان کشف و 2 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با در خصوص کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک اظهار داشت: 350 کیلوگرم مواد مخدر تریاک که از جنوب شرق و جنوب به سمت مرکز کشور در حرکت بودند طی 48 ساعت گذشته در دو عملیات جداگانه در استان کشف و 2 باند قاچاق مواد مخدر منهدم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: در طی این عملیات سه دستگاه خودرو توقیف و سه نفر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کشفیات مواد مخدر امسال بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون سه تن و 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.

,

 

,

وی با گسترده دانستن تور پلیس مواد مخدر در سطح استان گفت: در طول 9 ماهه سه هزار 652 قاچاقچی توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 59 باند منهدم و 230 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف شده است.

,

 

,

مهدیان نسب گفت: 522 طرح پاکسازی نقاط آلوده با رویکرد دستگیری قاچاقچیان خرده فروش صورت گرفته و 16 درصد افزایش دستگیری این قاچاقچیان داشته ایم.

,

 

,

وی افزود: در ادامه سال برنامه داریم که بتوان آنرا به 30 درصد افزایش دهیم و به این علت است که در50 نقطه محورهای مواصلاتی تور گسترده داریم و با هماهنگی دستگاه قضایی کار را پیگیری می کنیم.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کاهش 6 درصدی سرقت در 9 ماهه امسال در استان گفت: تلاش در حوزه پیشگیرانه با اجرای 16 طرح پیشگیری و 4 طرح عملیاتی و حدود 99 طرح حجمی در حوزه طرح های عملیاتی اجرا شده است.

,

 

,

وی یادآور شد: در حوزه تیراندازی و نزاع و درگیری کاهش قابل توجهی در استان داریم و به دنبال آن هستیم که با آموزش همگانی و چهره به چهره به وضعیت مطلوب تر برسیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه