اخبار داغ

غده بدخیم خیابان قیام چه زمانی معالجه می شود؟

غده بدخیم خیابان قیام چه زمانی معالجه می شود؟
اعضای شورای شهر اکنون خیابان قیام را «غده ای بد خیم» می نامند که طبیعتا معالجه و مواجهه با آن دشوار، زمان بر و شاید هم غیر ممکن خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر فرهنگ؛ معاون سابق امور عمرانی استاندار یزد پیش از انتخابات شورای پنجم در مورد خیابان قیام گفته بود: برای اظهارنظر در مورد پروژه خیابان قیام باید صبر کنیم تا طرح تمام شود آنگاه راجع به آن صحبت کنیم زیرا بسیاری از مسائلی که توسط منتقدان مطرح شده، در طرح دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر فرهنگ,

وی عنوان کرد: واقعیت این است که عده ای شهرداری را هدف قرار داده اند تا به اهداف خود برسند و در آستانه انتخابات خودی نشان دهند.

, واقعیت این است که عده ای شهرداری را هدف قرار داده اند تا به اهداف خود برسند و در آستانه انتخابات خودی نشان دهند., واقعیت این است که عده ای شهرداری را هدف قرار داده اند تا به اهداف خود برسند و در آستانه انتخابات خودی نشان دهند.,

سید محمد رضا سید حسینی گفت: این خیابان که هنوز یک پروژه نیمه کاره است، بر اساس آنچه در طرح آمده قرار است به طور کامل سنگفرش شود تا عبور و مرور خودروها در آن به حداقل برسد و در عوض در اطراف این خیابان پارکینگ‌هایی تعبیه شود که مردم خودروهای خود را در آن پارک کرده و برای انجام امور خود در خیابان قیام، پیاده طی طریق کنند.

,

وی ادامه داد: ابتدا تا انتهای این خیابان در مجموع حدود ۵۰۰ متر است که بعید به نظر می‌رسد این مسیر برای پیاده‌روی دشوار باشد.

,

سید حسینی تاکید کرد: به نظر می‌رسد افرادی که می‌خواهند کاندیدای شورای شهر شوند یا شورای فعلی و شهرداری را منکوب کنند، اقدام به بهانه‌گیری می‌کنند وگرنه همه می‌دانند آنجا هنوز کارگاه است و نیاز به کار زیادی دارد.

, به نظر می‌رسد افرادی که می‌خواهند کاندیدای شورای شهر شوند یا شورای فعلی و شهرداری را منکوب کنند، اقدام به بهانه‌گیری می‌کنند وگرنه همه می‌دانند آنجا هنوز کارگاه است و نیاز به کار زیادی دارد., به نظر می‌رسد افرادی که می‌خواهند کاندیدای شورای شهر شوند یا شورای فعلی و شهرداری را منکوب کنند، اقدام به بهانه‌گیری می‌کنند وگرنه همه می‌دانند آنجا هنوز کارگاه است و نیاز به کار زیادی دارد.,

وی بیان داشت: به هر صورت بسیاری از انتقادهایی که در رابطه با پروژه این خیابان می‌شود بی‌رابطه با انتخابات شوراهای اسلامی شهر نیست.

,

قضاوت در مورد اینکه آیا عبور و مرور خودرو در خیابان قیام محدود شده یا نه، چندان دشوار نیست، مساله اصلی این است که آیا واقعاً همانطور که این مسئول سابق عنوان کرده، ایرادهایی که از پروژه خیابان قیام گرفته می شد مرتبط با انتخابات شورای شهر بوده؟

,

نمی توان این واقعیت را که خیابان قیام باعث ریزش آرا بسیاری از اعضای قبلی شورای شهر و بالطبع بالارفتن رای کسانی که وعده اصلاح این ساختار را می دادند، انکار کرد.  اما جالب موضع اعضای کنونی شورای شهر در قبال این خیابان است. اعضای شورای شهر اکنون خیابان قیام را «غده ای بد خیم» می نامند که طبیعتا معالجه و مواجهه با آن دشوار، زمان بر و شاید هم غیر ممکن خواهد بود.

,

محسن عباسی هرفته سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه خیابان قیام به یک غده بدخیم تبدیل شده است، در این مورد گفته است: هرگونه مداخله در این خیابان می تواند آثار نامطلوبی در شرایط فعلی به دنبال داشته باشد.

, محسن عباسی هرفته سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه خیابان قیام به یک غده بدخیم تبدیل شده است، در این مورد گفته است: هرگونه مداخله در این خیابان می تواند آثار نامطلوبی در شرایط فعلی به دنبال داشته باشد., محسن عباسی هرفته سخنگوی شورای شهر با اشاره به اینکه خیابان قیام به یک غده بدخیم تبدیل شده است، در این مورد گفته است: هرگونه مداخله در این خیابان می تواند آثار نامطلوبی در شرایط فعلی به دنبال داشته باشد.,

هر چند وی در ادامه می افزاید: «دفتری در این خیابان راه اندازی شده و کسبه و بازاریان به این دفتر دعوت شده اند تا از نظرات آنها استفاده شود و تلاش می کنیم تا شب عید، خیابان قیام از این وضعیت خارج شود.» اما به نظر می رسد ترس از این غده بدخیم باعث شده تا شورای شهر کج دار و مریز با این پروژه رفتار کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه