اخبار داغ

آیت‌الله نوری‌همدانی: دولت گرانی، بیکاری و معیشت مردم را سامان دهد

آیت‌الله نوری‌همدانی: دولت گرانی، بیکاری و معیشت مردم را سامان دهد
مرجع تقلید شیعیان گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رسیدگی به مطالبات مردم انجام داده و گرانی، بیکاری و معیشت مردم را سامان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان ؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با جمعی از طلاب حوزه علمیه همدان که در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به اهمیت و جایگاه طلاب اظهار داشت:  مردم در طول تاریخ گوش‌به‌فرمان رهبران فقیه بوده و با پیروی از امام راحل به پشتوانه انقلاب آمده و به دستور ایشان به جبهه‌های جنگ رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان ,
وی با تأکید بر حمایت مردم از نظام و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هنوز مردم ایران باجان و مال خود از رهبری و انقلاب حمایت کرده و چنانچه رهبری دستور جهاد را صادر کنند همه مردم مانند 8 سال جنگ تحمیلی به میدان آمده و از نظام و رهبری حمایت می‌کنند.
,
 
,
مرجع تقلید شیعیان شرکت مردم را در راهپیمایی برای حمایت از نظام و رهبری را مدنظر قرار داد و بیان کرد: دشمنی آمریکا، اسرائیل و عربستان تا زمانی که انقلاب و رهبری با پشتوانه مردمی است، وجود خواهد داشت و مردم همیشه توطئه‌های این کشورها را خنثی کرده‌اند.
,
 
,
وی رسیدگی به مطالبات مرم را مهم‌ترین کار دولت در حال حاضر دانست و اظهار داشت: باید دولت تمام تلاش خود را برای رسیدگی به مطالبات مردم انجام داده و گرانی، بیکاری و معیشت مردم را سامان دهند.
,
 
,
, , ,
برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا و یا اینجا کلیک کنید
, اینجا ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه