اخبار داغ

وزیر اطلاعات:

به زودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب می‌دهیم/سربازان گمنام امام زمان گلوله را می‌پذیرند، اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهند

به زودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب می‌دهیم/سربازان گمنام امام زمان گلوله را می‌پذیرند، اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی‌دهند
وزیر اطلاعات گفت:سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین  علوی وزیر اطلاعات امروز در مراسم ترحیم سه شهید وزارت اطلاعات در ارومیه، تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده ای بهگروهک های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه شهادت آرزوی جوانان این مرز و بوم است ،گفت: جوانان این مرز و بوم با رشادت خود توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین علوی  افزود: سربازان گمنان امام زمان (عج) همواره آماده شهادت هستند و شهادت را یک سعادت دنیوی و اخروی برای خود می دانند.

,

وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با شهادت به زندگی جاودانه دست یافته اند و راه پر افتخار امام حسین (ع) را ادامه می دهند.

,

وزیر اطلاعات تاکید کرد: سربازان گمنان امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی دهند.

,

وی اضافه کرد: گروهک های تروریستی مطمئن باشند که ارادهٔ  فرزندان این  مرز و بوم را  نمی توانند  متزلزل کنند.

,

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه زندگی عزت مندانه و مرگ شرافت مندانه دو راه تاکید شده در دین مبین اسلام است، گفت: شهادت ها، اراده‌ها را پولادین، گام ها را استوار و  مقاومت ها را پایدار می کنند.

,

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با بیان این که عظمت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در قالب کلام نمی گنجد،  گفت : شهادت یک افتخار بزرگ الهی است و معصومین (ع) و عارفان و عالمان دینی همواره زندگی خود را در آرزوی شهادت سپری کردند.

,

گفتنی است چهارشنبه هفته گذشته بر اثر درگیری رزمندگان اسلام با عوامل ضد انقلاب در منطقه مرزی پیرانشهر، ۳ نفر از سربازان گمنام امام زمان(عج) به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

,

 

,

 انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه