اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان:

فعالیت بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان سپیدان

فعالیت بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی در  شهرستان سپیدان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان:گفت: بیش از 100 هیئت مذهبی در سپیدان فعال می باشد که کارفعالیت های مذهبی را انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛حجت السلام احسانی فر رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان در گفتگو با خبرنگارماگفت: بیش از 100 هیئت مذهبی در سپیدان فعال می باشد که  در برپایی مراسمات فرهنگی ومذهبی در شهرستان همسو با سایر نهادها وارگانهای فرهنگی ومذهبی شهرستان کار مراسمات مذهبی را انجام می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

وی افزود:  شهرستان سپیدان به علت داشتن روستاهای متعدد وبرخورداری از فضای معنوی در شهرستان و همچنین مرکز شهر اردکان که به شهر هزار مسجد مشهور است برای پوشش برنامه مذهبی وفرهنگی واجرای آنها نیاز به هیات مذهبی است تا بتوانند همسو با این نهاد مذهبی ودر راستای ترویج شعائر دینی واسلامی  گام بردارد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان اظهار داشت: :در برنامه ریزی های فرهنگی در سنوات گذشته و امسال مبلغینی ازاستان قم در ایام ماه رمضان،مام محرم،ایام فاطمیه ودهه آخر ماه صفرجهت کارهای تبلیغی ودینی به شهرستان سپیدان اعزام شده اند.

,

وی با اشاره به بخشی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: یکی از موضوعاتی که که در اساس‌نامه سازمان تبلیغات اسلامی به امضای مقام معظم رهبری رسیده است، ساماندهی و نظارت بر هیئت‌های مذهبی است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سپیدان از فعالیت بیش از ۲۰۰ هیئت در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد، بیش از 100 هیئت شناسایی شده و با تشکیل پرونده، با اخذ مجوز مشغول فعالیت رسمی هستند و امیدواریم که با اطلاع‌رسانی از سوی اداره تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی شهرستان سپیدان، مابقی آن‌ها نیز مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهند.

,

وی گفت:برگزاری اردوهای زیارتی،برگزاری کارگاههای پیشگیری از اعتیاد،همایش ایام محرم،تجلیل از فعالین قرآنی،همایش بانوان انقلابی،برگزاری جشنهای ولادت وسوگواری شهادت ائمه معصومین(ع)،تجهیز خانه های عالم شهرستان از اقدامات انجام شده توسط این اداره در سال گذشته بوده است.

,

حجت السلام احسانی فر اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقشی اساسی در گسترش و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی دارند. 

,

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی شهرستان سپیدان در طول برنامه‌های مناسبتی سال، ویژه‌ برنامه‌های مختلفی دارند، یادآور شد: سخنرانی روحانیون و مرثیه سرایی مداحان از جمله برنامه‌هایی است که در ایام فاطمیه (س) ومحرم وصفر انجام می‌گیرد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان با اشاره به جنگ امروز در زمینه فرهنگی افزود : با توجه به سرمایه گذاری های وسیع وکلان دشمن، در زمینه جنگ فرهنگی وادیان میطلبد که جوانان مذهبی وفرهنگی با مطالعه درمورد ادیان های نوظهور وبا دانش وعلم برتر به مقابله به جنگ قرن بیستم بروند تادراین جنگ هم مانند جنگ تحمیلی سربلند وسعادتمند باشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه