اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا،انگلیس و آل سعود مثلث فتنه جدید علیه ایران را شکل دادند/تیر دشمنان نظام برای ناآرام کردن ایران به سنگ خورد

آمریکا،انگلیس و آل سعود مثلث فتنه جدید علیه ایران را شکل دادند/تیر دشمنان نظام برای ناآرام کردن ایران به سنگ خورد
کارشناس مسائل سیاسی گفت:تیر فتنه جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سنگ خورد و ملت ایران هوشیارانه وبا بصیرت عمل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یاشار یاری منش کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار  بیان روز با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر هیمنه استکبار را در هم شکستند اظهار داشت:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که برهه های مختلف در مقابل حزب الله وسپاه قدس ایران شکست های سنگین وتلخ را متحمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیان روز,

وی با بیان اینکه تلاش استکبار برای فراهم کردن حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است بیان کرد:استکبار در فتنه88هم مایوس شد تا در آستانه9دیماه امسال قصد داشت با یک سناریو سازی شبیه فتنه88،کودتای مخملی به راه بیاندازد.

,

این کارشناس سیاسی عنوان کرد:در این میان ضد انقلاب ها و گروهک مجاهدین از نیروهای خود برای منحرف کردن اعتراضات مسالمت آمیز مردم که به دلیل گرانی و مشکلات معیشتی تجمع کرده بودند به کار گیرند.

,

یاری منش با تاکید براینکه ملت ایران اسلامی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند عنوان کرد:مردم این بار هم به خوبی ولایتمداری و بصیرت خود را برای دنیا آشکر ساختند و پس از مشاهده کردن اینگونه اقدامات ضد انقلاب که مبادرت به تخریب اموال عمومی کردند ،صف خود را از آنها جدا کردند.

,

وی با تاکید براینکه فضای مجازی در کشور بایستی به صورت جدی نظارت وساماندهی انجام شود گفت: تلگرام ،اینستاگرام و هرگونه پیام رسانی که سرور آن در خارج باشد به ضرر امنیت ملی ایران است.

,

وی آمریکا،انگلیس وعربستان را مثلث فتنه در این اغتشاشات اخیر برعلیه ایران دانست وافزود:سناریوسازی کشته سازی در دورود لرستان توسط تروریست های ضد انقلاب هم جزیی از همین گروه های تروریستی ،معاند نظام یود که به مانند فتنه 88آن را در رسانه ها و فضای مجازی برعلیه ایران اطلاع رسانی کنند.

,

این کارشناس سیاسی یادآورشد:امروز مردم در استان ها وشهرهایی که اغتشاش گران اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بودند ،تجمعات اعتراضی داشتند و انزجار خود را از این حرکات نشان دادند و این گونه اقدامات ضد انقلابی را به شدت محکوم کرده واز مسئولان خواستند تا با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه