اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان:

فتنه اخیر با همبستگی نیروهای امنیتی و مردم در نطفه خفه شد

فتنه اخیر با همبستگی نیروهای امنیتی و مردم در نطفه خفه شد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرگان با اشاره به آشوب های اخیر گفت: این تحرکات با زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج در نطفه خفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام حاجی نجفی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این آشوب های اخیر حاصل تحرکات ایادی بیگانگان بود که خیلی هم نتوانستند راه به جایی ببرند و از اهمیت کمی برخوردار بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی افزود: این تحرکات با همبستگی و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج در نطفه خفه شد و مردم و کسبه این منطقه با همکاری نیروهای امنیتی نشان دادند در برابر این بچه جوجه های دشمنک کاملا بیدارند و همه در صحنه هستند.

,

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: مردم بصیر ما نشان دادند برای نظام و اسلم عزیز و پرچم مقدس جمهوری اسلمی جان خود را نیز لازم باشد تقدیم می کنند و تسلیم هر کس و ناکسی نمی شوند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اقدامی که به اتفاق شورای تامین شهرستان انجام دادند و به کسبه خیابان ولیعصر(شالیکوبی) که در ایام آشوب متضرر شده بودند، گل تقدیم کردند، گفت: ما در جمع مردم و کسبه رفتیم تا از آنها بابت همکاری خوبشان با نیروهای امنیتی تشکر کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: کسبه این خیابان مردانه در میدان ماندند و حضور نیروهای امنیتی را در کنار خود پذیرفتند، امیدواریم در روزهای آتی اختلالی که در معیشت آنها بوجود آمد با امنیت در بازار جبران شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه