اخبار داغ

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین:

عملکرد کابینه آقای روحانی قابل دفاع نیست/ فرصت‌طلبان اعتراضات به حق مردم را از مسیر اصلی دور کردند

عملکرد کابینه آقای روحانی قابل دفاع نیست/ فرصت‌طلبان اعتراضات به حق مردم را از مسیر اصلی دور کردند
رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین گفت: اقدامات بخشی از همین مخالفین نظام سبب شد تا فرصت‌طلب‌ها شعارهای ساختارشکنانه و توهین‌آمیز سردادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدناصر قوامی رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین در گفت‌وگوی اختصاصی با  شاخص، با اشاره اغتشاشات روزهای اخیر اظهار کرد: من فکر می‌کنم یکی از دلایل و منشأ اعتراضاتی که شد این است که اجازه یک راهپیمایی مسالمت‌آمیز را نمی‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: مردم حق دارند که نسبت به عملکرد دولت انتقاد کنند و مسوولین هم باید پاسخگوی مردم باشند.

,

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین در ادامه گفت: وقتی مردم اجازه انتقاد به دولت را نداشته باشند در نتیجه این خواسته‌ها انباشته می‌شود و یک مرتبه، اتفاقاتی بروز می‌کند که دیدیم.

,

قوامی در ادامه عنوان کرد: درخواست بخشی از معترضین، مسئله اقتصاد بود و این‌ها کارگرهایی بودند که مدت‌ها حقوق نگرفته‌اند، از کارخانه‌ها بیرون شده‌اند و وضعیت مالی خوبی ندارند.

,

وی با بیان ادامه داد: بخشی دیگر از معترضان هم قشر تحصیلکرده و جوانان بیکاری هستند که با وجود تحصیلات عالی دانشگاهی در خانه نشسته‌اند و درآمدی ندارد؛ به گونه‌ای که امروز در هرخانه یک تحصیلکرده بیکار وجود دارد.

,

ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی از خواسته‌های به‌حق مردم است

,

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین تصریح کرد: ایجاد اشتغال و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی از خواسته‌های به‌حق مردم است که آن‌ها را بیان کردند.

,

قوامی خاطرنشان کرد: بخشی دیگر از معترضین هم افرادی هستند که از مسائل سیاسی و تبعیض ناراحتند.

,

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین اذعان داشت: از دوره مجلس هفتم به بعد اجازه نمی‌دهند تا افرادی که مورد علاقه مردم هستند بیایند و در انتخابات شرکت کنند و یا مورد تایید قرار نمی‌گیرند و این مسئله در انتخابات دوره هشتم، نهم و دهم مجلس وجود داشت.

,

وی ادامه داد: این افراد هم می‌آیند و با اکراه و ناراحتی به دیگران رای می‌دهند که این‌ها هم بخشی از ناراضی‌های جامعه ما هستند.

,

قوامی عنوان کرد: در این مسیر و حرکتی که راه افتاد عده‌ای که از ابتدا به جمهوری اسلامی اعتقادی نداشته و مخالف بودند و نمی‌خواستند جمهوری اسلامی تحقق پیدا کند، وارد شدند.

,

وی افزود: اقدامات بخشی از همین مخالفین نظام سبب شد تا فرصت‌طلب‌ها شعارهای ساختارشکنانه و توهین‌آمیز سردادند.

,

نمی‌توانیم از کابینه آقای روحانی دفاع کنیم

,

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین گفت: یک عده فرصت‌طلب با اقدامات ساختارشکنانه‌ موجب شدند تا اعتراضات مردم به بیراهه کشیده شود.

,

قوامی با اشاره به مسائل اقتصادی افزود: باید ببینیم ما نسبت به کشورهای دیگر در کجا هستیم و در کجا ایستادیم؛ آیا ما واقعا وضع اقتصادیمان خیلی بد است؟ من این طور فکر نمی‌کنم چراکه امروز بخش بسیاری از جوامع آمریکا و چین که از قدرت‌های اقتصادی هستند زیرخط فقر قرار دارند.

,

وی بیان کرد: به هر صورت یکسری مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور وجود دارد که با مدیریت درست حل می‌شود.

,

رئیس شورای اصلاح طلبان استان قزوین تصریح کرد: مردم به آقای روحانی رای دادند و خواسته‌هایی داشتند اما رییس جمعور کابینه‌ای را انتخاب و معرفی کرد که عملکرد آن برای مردم قابل دفاع نیست.

,

قوامی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم از کابینه آقای روحانی دفاع کنیم افزود: در چندین شهر نسبت به عملکرد دولت اعتراض شده اما وزیر کشور می‌آید صورت مسئله را پاک می‌کند و می‌گوید این‌ها جمعیت زیادی نبودند؛چه فرقی می‌کند جمعیت معترضین چه تعداد است؟ اولین کاری که این وزیر باید انجام دهد این است که استعفا دهد.

,

وی در پایان گفت: اگر چنانچه وزراء، استانداران و اقتصاددان‌ها به خوبی کشور را مدیریت‌ و با فساد مبارزه کنند، مشکلات مردم حل خواهد شد و آن‌ها هم می‌فهمند که مسئولین در صدد حل مشکلات هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه