اخبار داغ

نماینده مردم سراب در مجلس:

افزایش سرطان در آذربایجان شرقی نگران کننده هست/ بیمارستان تامین اجتماعی سراب دو شیفته می شود

افزایش سرطان در آذربایجان شرقی نگران کننده هست/ بیمارستان تامین اجتماعی سراب دو شیفته می شود
یوسف داوودی شیوع و رشد سرطان به خصوص سرطان های گوارشی در استان آذربایجان شرقی را نگران کننده عنوان و خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت باید نسبت به شیوع این بیماری تحقیق و از درمان های جایگزین و پیشرفته به جای شیمی درمانی استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, یوسف داوودی ظهر امروز در جمع  مسئولین دانشکده علوم پزشکی سراب احداث بیمارستان سراب و سرعت در تجهیز آن را بی نظیر عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه در رابطه با مکان این بیمارستان بحث هایی هست و اصولا این بیمارستان نباید در منطقه مسکونی احداث می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی ادامه داد:با توجه به اینکه اکثر بیماری ها بار میکروبی دارد و تجمع بیماران در یک منطقه مسکونی در موارد بحران می توان مشکل آفرین باشد.

,

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی تخصیص بیش از ۷۰ میلیارد اعتبار در دو سال گذشته را عنایت ویژه دولت و وزیر بهداشت به خصوص در عدم پرداخت ۲۰ درصد سهم شهرستان  به دولت را نشان از توجه ویژه دولت به منطقه سراب عنوان کرد.

,

عضو کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس با اشاره به کمبود نیرو نسبت به سایز بیمارستان از رییس دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد تا نسبت به تامین نیروی انسانی لازم این بیمارستان توجه ویژه کنند.

,

داوودی کمبود رادیولوژیست در سراب را از معضلات منطقه عنوان و ابراز داشت: کمبود نیرو در این حوزه از مشکلات حوزه درمان در سراب هست که نیازمند توجه ویژه دولت هست.

,

عضو مجمع نمایندگان استان توسعه دانشکده علوم پزشکی و افزایش رشته های این دانشکده را از مسئولین سراب و علوم پزشکی سراب خواستار شد.

,

وی حفظ بیمارستان قبلی و انجام برخی جراحی ها در بیمارستان قدیم و حفظ شکل بیمارستانی و درمانی را خواستار شد.

,

این نماینده مجلس شیوع و رشد سرطان به خصوص سرطان های گوارشی در استان آذربایجانشرقی را نگران کننده عنوان و خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت باید نسبت به شیوع این بیماری تحقیق و از درمان های جایگزین و پیشرفته به جای شیمی درمانی استفاده کند.

,

داوودی از موافقت سازمان تامین اجتماعی کشور برای دو شیفته شدن بیمارستان تامین اجتماعی سراب تا ۲۲ بهمن خبر داده و عنوان کرد: متاسفانه تغذیه در کشور ما وضعیت مناسبی ندارد و سرانه مصرف برخی مواد غذایی در کشور موجب شیوع برخی بیماری ها نیز شده است.

,

وی انجام آزمایش بر روی مواد غذایی و آب شرب برای کاهش و عدم شیوع سریع برخی بیماری ها به خصوص سرطان را ضروری عنوان کرد .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه