اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد البرز:

سیاست دولت درباره کنسرت عملیاتی شدن برنامه های مجوزدار است

سیاست دولت درباره کنسرت عملیاتی شدن برنامه های مجوزدار است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: درباره کنسرت ها سیاست دولت مشخص بوده و برنامه هایی که مجوزدار هستند باید عملیاتی شود اما در حال حاضر به ایام فاطمیه نزدیک می شویم و قطعا درباره کنسرت ها تصمیم خود را اعلام می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حاشیه معارفه خود به خبرنگار تیتریک گفت: باید برنامه های جاری اداره کل را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم در چه مرحله ای است و قطعا ما برای ادامه سال و سال آینده برنامه های خود را در حوزه های فرهنگی، قرانی و هنری اعلام خواهیم کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
ناصر مقدم با اشاره به اینکه یک حرکت متوازن در تمامی حوزه ها خواهیم داشت افزود: سمت و سوی ما یک یا دو حوزه نخواهد بود و همه حوزه ها را باید متوازن ببینیم و کمک کنیم در استان عملیاتی شود و مهمترین بخش از این برنامه های ما تشکیل کارگروه ها و استفاده از نقطه نظرات صاحبان فکر و اندیشه است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: درباره کنسرت ها سیاست دولت مشخص بوده و برنامه هایی که مجوزدار هستند باید عملیاتی شود اما در حال حاضر به ایام فاطمیه نزدیک می شویم و قطعا درباره کنسرت ها تصمیم خود را اعلام می کنیم. 
,
 
,
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خاتمه تصریح کرد: وجود هنرمندان شاخص، تنوع قومیتی و نزدیکی به پایتخت از نقاط قوت استان البرز بوده و درباره نقاط ضعف باید این را مد نظر داشته باشیم که به آن معنا شاید در ذهن من نباشد اما می توانیم کمبود اعتبارات را جز نقاط ضعف این اداره کل عنوان کنیم.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه