اخبار داغ

گزارشی از صحبتهای بانوان الیگودرز:

بازارداغ کاسبان بی حجابی درخواب مسئولین / رفع مشکل بدحجابی با احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه +تصویر

بازارداغ کاسبان بی حجابی درخواب مسئولین / رفع مشکل بدحجابی با احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه +تصویر
ترویج فرهنگ بدحجابی و بی حجابی برای انحراف جوانان روز به روز بعنوان معضل جامعه اسلامی در حال گسترش است که عوامل متعددی در ترویج این فرهنگ غربی نقش دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هیجار ، هفدهم دی 1314 همان روزی است که رضاشاه به همراه همسر و دخترانش که حجاب بر سر نداشتند، در جشن فارغ‌التحصیلی دختران دانشسرای مقدماتی حضور یافت، و آن زمان این روز، روز کشف حجاب نام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , هیجا, ر ، هفدهم دی 1314 همان روزی است که رضاشاه به همراه همسر و دخترانش که حجاب بر سر نداشتند، در جشن فارغ‌التحصیلی دختران دانشسرای مقدماتی حضور یافت، و آن زمان این روز، روز کشف حجاب نام گرفت.,

پس از آن نیز برداشتن چادر از سر زنان به اجبار، بخشی از وظیفه مأموران انتظامی شده بود ولی بسیاری از زنان، برای حفظ حجاب از منازل خارج نمی‌شدند و خود را در خانه حبس می کردند وعده ای نیز تلاش می‌کردند تا حجاب خود را در کوچه و خیابان، به دور از چشم مأمورین، حفظ کنند.

,

ولی متاسفانه امروزه بعد ازگذشت بیش از 80سال بد حجابی وحتی بی حجابی در جامعه گسترش یافته  و برخی از زنان و مردان با پوشش های نامناسب در جامعه اسلامی حاضر می شوندو سوالی که باید پرسیده شود این است که چه عواملی سبب می شود که افراد در جامعه اسلامی به مسئله حجاب بی توجه باشند ؟

,

 صحبت های بانوان الیگودرز،بی حجابی ،عکس،تصویر

, صحبت های بانوان الیگودرز،بی حجابی ،عکس،تصویر,

ماهواره کارگردان ترویج بی حجابی  درجامعه 

, ماهواره کارگردان ترویج بی حجابی  درجامعه ,

شبکه های ماهواره ای همیشه جذب مخاطب و تاثیرگذاری بر بیننده را رمزهای ابقای خود  دانسته و با استفاده از روش های جدید، باورهای غلط  را در مورد زیباتر شدن با بد حجابی به مخاطبان خود ارائه می دهند.

,

یکی از  بانوان شهرستان  به آیات و احادیث قرآن برای تشریع و ضرورت بحث  حجاب در جامعه  اشاره می کند و در این باره می گوید: زنانی که با حفظ حجاب  و چادری که یادگار حضرت زهرا(س) در جامعه ظاهر می شوند همواره در مسیر عمل به دستورات قرآن قدم برمی دارند.

,

وی به نقش ماهواره در ترویج بی حجابی در سطح جامعه اشاره نمود وگفت: متاسفانه  بسیاری اززنان ودختران آرایش و حرکات بانوان را از سریالهای ماهواره تقلید نموده وپس از مدتی علاوه بر ظاهر حتی اخلاق ورفتار این افراد تغییر کرده  که رفته رفته زندگی زناشویی آنها  منجر به طلاق شده است.

,

بی حجابی وماهواره،عکس،تصویر،بدحجابی وماهوراه

, بی حجابی وماهواره،عکس،تصویر،بدحجابی وماهوراه,

خانم سرلک اظهار داشت: استفاده از آرایش های غلیظ و ترویج مدل های مختلف آن، پدیده رایج در سریال های ماهواره  است و حتی در برخی از این سریال ها، با استدلاهایی آرایش را نوعی امر مسلم و حتی بخشی از شخصیت اجتماعی فرد بحساب می آورد.

,

این بانوی الیگودرزی اضافه کرد:در برخی از سریال ها چهره یک زن بی حجاب و برهنه  به عنوان بانوی مدرن و الگو نشان داده می شود تا حجاب و عفاف را کمرنگ کند وآن را به نوعی عامل عقب ماندگی برای زنان  بحساب بیاورد.

,

 

,

 

,

عروسک های ویترینی ابزاری برای افزایش کاسبان بدحجابی

, عروسک های ویترینی ابزاری برای افزایش کاسبان بدحجابی,

یکی دیگرازبانوان شهرستان دراین باره گفت: متاسفانه امروزه از فروشند گان زن ودختر بی حجاب  بعنوان عروسک های پشت ویترین برای جلب مشتریان استفاده می شود به نوعی زنان ابزاری برای افزایش در آمد کاسبان و سودجویان بحساب می آیند.

,

رسانه ملی وبدحجابی ،بازیگران بی حجاب،عکس،تصویر

, رسانه ملی وبدحجابی ،بازیگران بی حجاب،عکس،تصویر,

وی  توجه مسئولین شهرستان را به مسئله حجاب ضروری دانست و بیان کرد: متاسفانه تعداد مغازه های فروش لوازم آرایشی در شهر افزایش یافته که در آنها با نصب تصاویر بانوان بد حجاب ابزاری در جهت گسترش این فرهنگ بد حجابی وبی حجابی هستند و زنان و دختران جوانی در سطح شهر با آرایش های زننده ودور از شأن در مکانهای عمومی دیده می شود ولی هیچ گونه اقدامی در این خصوص از سوی مسئولین و متولیان فرهنگی انجام نمی شود.

,

 

,

 ترویج  فرهنگ برهنگی وبدحجابی درفروشگاهها و رسانه ملی

,  ترویج  فرهنگ برهنگی وبدحجابی درفروشگاهها و رسانه ملی,

افتخاری یکی دیگر از بانوان شهرستان بیان کرد: لباس ها در ویترین مغازها و مانکن ها جهت فروش در بازار موجود می باشد که هی چگونه با فرهنگ جامعه اسلامی تناسب  نداشته ونشان دهنده تهاجمات فرهنگی و الگو برداری  از پوشش در کشورهای غربی است.

,

وی ادامه داد:  پوششهای که با  فرهنگ اسلامی متناسب بوده  بسیار گران و کمبود هستند  و کیفیت وتنوع  رنگ در این لباسها وجود نداشته ولی بالعکس لباسهای و پوششها که در جهت ترویج فرهنگ برهنگی هستند بسیار ارزان و در دسترس همه وجود دارد.

,

رسانه ملی وبدحجابی ،بازیگران بی حجاب،عکس،تصویر

, رسانه ملی وبدحجابی ،بازیگران بی حجاب،عکس،تصویر,

 

,

این بانوی الیگودرزی بیان کرد: متاسفانه بسیاری از بازیگران زن در کشور ما خود عامل ترویج  فرهنگ مدگرایی و بی حجابی در جامعه هستند و آنها در برخی فیلم های سینمایی  و شبکه های مجازی با وضعیت بسیار نامناسب ظاهر می شوند این درحالی است که دولتمردان  در این خصوص سکوت مطلق نموده اند.

,

 

,

احیای امر به معروف و نهی از منکر راهکار رفع مشکل بدحجابی

, احیای امر به معروف و نهی از منکر راهکار رفع مشکل بدحجابی,

یکی از بانوان در این خصوص اضافه کرد:مسئله امر به معروف و نهی از منکر  اصلی در جامعه اگر  به درستی احیا شود بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی  برطرف می شود.

,

وی ادامه داد: رضاشاه با زور بدنبال ترویج بی‌حجابی در آن زمان بود و مخالفت علما و غیرت دینی سبب شد که نتواند کاری انجام دهد ولی امروز در جامعه کسی نمی تواند زنان بی حجاب و بدحجاب را امر به معروف ونهی از منکر کند چرا که مورد سرزنش سایر افراد جامعه قرار گرفته و دچار مشکلات زیادی می شود.

,

امربه معروف ونهی از منکر  وبی حجابی ،کاریکاتور،طنز

, امربه معروف ونهی از منکر  وبی حجابی ،کاریکاتور،طنز ,

 

,

خانم محمدی بیان کرد: احیای امر به معروف ونهی ازمنکر یکی از عوامل مهم در رفع مشکل بد حجابی وبی حجابی در جامعه است چرا که بی حجابی که علاوه بر به فساد کشیده شدن خود شخص، دیگران هم به فساد می کشاند.

,

 

,

قانون وبی حجابی

, قانون وبی حجابی,

بر همین اساس قانون گذار در قانون اساسی ما نیز به دلیل بافت دینی و مذهبی کشورمان به این مسئله پرداخته شده است. گرچه شاید برخی از زنان و دختران کشورمان از وجود چنین قانونی آگاهی نداشته و معتقدند این مسئله یک موضوع کاملاً شخصی ست اما با دقت و مطالعه قانون اساسی کشورمان به خوبی می توان به رکن قانونی این موضوع پی برد.

,

تبصره ماده 638 قانون مجازات اسلامی تشکیل دهنده جرم عدم رعایت حجاب شرعی است . به موجب این ماده ” هرکس علناً در انظار عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی نماید علاوه بر کیفر عمل به حبس از 10 روز تا دو ماه یا تا 74 ضربه شلاق محکوم می گردد و در صورتیکه مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نمی باشد ولی عفت عمومی را جریحه دار می نماید ، فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه یا تا 74 ضربه شلاق محکوم خواهد شد”.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه