اخبار داغ

۳۹ نفر در اغتشاشات الیگودرز بازداشت شدند

۳۹ نفر در اغتشاشات الیگودرز بازداشت شدند
رییس دادگستری الیگودرز از دستگیری 39 نفر در اغتشاشات اخیر در این شهرستان خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر فتحی رییس دادگستری الیگودرز در گفت وگو با هیجار ضمن تشریح شرایط کشور و تهدیدات و توطئه های دشمنان نظام گفت: در پی اغتشاشات اخیر در شهرستان الیگودرز تعداد ۳۹ نفر بازداشت شدند که پرونده آنها بررسی شده و برخی دیگر نیز در حال بررسی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان ما نیاز به آرامش و هوشیاری داریم زیرا فرصت طلبان و معاندان نظام هر لحظه منتظر فرصتی هستند تا بتوانند به این کشور و ملت آسیب برسانند.

, .,

رییس دادگستری الیگودرز  با اشاره به رافت اسلامی  بعنوان یکی از ویژگی های بارز و ارزشمند  نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: برخی از افرادی که داخل این تجمعات شدند متاسفانه دچار هیجانات کاذب شده  و فریب موج سواری فرصت طلبان را خوردند که در صورت اثبات  این مهم  با رافت اسلامی  آزاد خواهند شد، اما دستگاه قضایی با کسانیکه بخواهند به هر بهانه ای امنیت شهرستان و  جان و مال مردم را تهدید نمایند برخورد سخت گیرانه ای خواهد داشت.

, .,

فتحی به  نقش تحریکات صورت گرفته  فضای مجازی در حوادث اخیر  نیز اشاره نمود و افزود: عده ای  با تحریک احساسات مردم در فضای مجازی ضمن دروغ پردازی  به تشویق و ترغیب جوانان برای حضور در این تجمعات پرداختند که  شناسایی شده و دستگیر خواهند شد.

, . ,

وی  به نقش مشخص بیگانگان در طراحی و شکل دهی تجمعات اعتراضی و خشونت بار اشاره نمود و  گفت: از  جوانان می خواهیم  به هیچ عنوان  درگیر  اینگونه تجمعات اعتراضی نشوند .

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه