اخبار داغ

نماینده مسجدسلیمان در مجلس :

با حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر مخالفیم/ دولت یارانه دهک‌های پردرآمد را حذف کند

با حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر مخالفیم/ دولت یارانه دهک‌های پردرآمد را حذف کند
نماینده مردم مسجدسلیمان از مخالفت نمایندگان با حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر از یارانه بگیران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی عسگر ظاهری در گفت‌و‌گو با رهیاب اظهار کرد: حذف فله‌ای ۳۰ میلیون نفر از یارانه بگیران بدون معرفی هیچ ساختار مشخصی برای انتخاب این افراد مورد قبول بنده و سایر نمایندگان مردم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
وی افزود: طبق قانون هدفمندی یارانه‌ها، دهک‌های بالایی جامعه که از وضعیت مناسبی برخوردارند، باید یارانه ان‌ها حذف شود و نه اقشار آسیب پذیر و نیازمند. مجلس برای حذف این دهک‌ها تلاش کرد اما دولت با این توجیه که امکان شناسایی این افراد وجود ندارد، اقدامی برای حذف اقشار ثروتمند نکرد.
,
 
,
نماینده مردم لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما نگرانیم که در فرایند حذف این افراد از دریافت یارانه، اقشار آسیب پذیر ما نیز حذف شوند و شرایط برای زندگی این افراد سخت‌تر شود. حذف ۳۰ میلیون یارانه بگیر باید تابع ساختار مشخصی باشد و تا دولت این ساختار را به روشنی تعریف نکند، با حذف یارانه بگیران مخالفم.
,
 
,
ظاهری بیان کرد: امروز تنها افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی هستند، نیاز به حمایت ندارند بلکه چند میلیون انسان دیگر در کشور زندگی می‌کنند که از خدمات نهادهای حمایتی بی‌بهره‌اند اما به شدت نیاز به حمایت و دریافت یارانه دارند.
,
 
,
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با حساسیت ویژه‌ای این موضوع را دنبال می‌کند و تنها با حذف یارانه دهک‌های پردرآمد موافق است و این دهک‌ها نمی‌توانند ۳۰ میلیون نفر از افراد جامعه را تشکیل دهند و جمعیت آن‌ها به مراتب کمتر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه