اخبار داغ

با حضور جمعی از متخصصین بسیج مهندسین کشاورزی انجام شد:

بررسی تهدیدهای امنیت غذایی در استان گیلان + تصاویر

بررسی تهدیدهای امنیت غذایی در استان گیلان + تصاویر
نشست تخصصی با موضوع امنیت غذایی و تولید محصول سالم با حضور علی کرمی بنیانگذار بنیاد سبک زندگی سالم و جمعی از متخصصین بسیج مهندسین کشاورزی استان گیلان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت خبر؛ نشست تخصصی با موضوع امنیت غذایی و تولید محصول سالم با حضور پروفسور علی کرمی بنیانگزار بنیاد سبک زندگی سالم و جمعی از متخصصین بسیج مهندسین کشاورزی استان گیلان برگزار شد.
در این نشست که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، کارشناسان جهاد کشاورزی و محیط زیست ، اداره شیلات، تولید کنندگان بخش خصوصی و انجمن تولید کنندگان محصول سالم در سالن شهید درویشوند ساختمان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان برگزار شد، تهدیدهای سلامت و امنیت غذایی در گیلان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت خبر,
,

پروفسور علی کرمی بنیانگزار بنیاد سبک زندگی سالم در این جلسه امنیت غذایی را بعد از امنیت قضایی حائز اهمیت دانست و گفت: سبک زندگی سالم در کل کشور به هم ریخته است و در گیلان نیز سالمندی و آمار بیماری ها بالاست و ریشه بسیاری از بیماری ها در سبک زندگی و غذا است.

,

پروفسور کرمی آمار باقیمانده عناصر شیمیایی در برخی محصولات کشاورزی در اثر مصرف بی رویه کود و سموم شیمیایی را نگران کننده دانست و گفت : مشکل آلودگی دریا، آبهای زیرزمینی و تالاب ها و انباشت زباله از دیگر تهدیدهای امنیت غذایی و سلامت در استان گیلان است که باید هر چه زودتر به آن توجه شود.

,

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به توسعه و تولید غذای سالم در کشور افزود: باید با رعایت استانداردهای تولید در بخش محصولات زراعی، دام و شیلات به سمت توسعه و تولید غذای سالم و به تبع آن سلامتی مردم جامعه پیش برویم.

,

در ادامه متخصصین حاضر در جلسه در حوزه های زراعی، دامی و شیلات و محیط زیست به ارائه راهکار و تبادل نظر پرداختند.

,

, , , ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه