اخبار داغ

یادداشت:

کاخ نشینی؛خوی کاخ نشینی می آورد

کاخ نشینی؛خوی کاخ نشینی می آورد
امروز دکتر حسن روحانی رییس جمهور صحبتی داشته اند که : همه باید به اتاق شیشه ای بروند تامردم قضاوت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای دانشجو؛ امروز دکتر حسن روحانی رییس جمهور صحبتی داشته اند که همه باید به اتاق شیشه ای بروند تامردم قضاوت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای دانشجو,

به عنوان یک دانشجو از رئیس جمهور کشورم میخواهم تاشفاف وصریح بگوید برادر محترمشان چندمیلیارد فساد مالی داشتند که شما قوه قضاییه ای را که طبق قانون میخواست پرونده وی را بررسی کند تهدید کردید.

,

به عنوان یک ایرانی از رئیس جمهور کشورم میخواهم تا شفاف سازی کند،منزلش در ولنجک تهران چند متر است؟ قیمتش چقدر است؟ وایشان که از اول انقلاب تا امروز مسئول بوده ازکجا هزینه خرید آن را تامین کرده است ؟

,

یاد آن جمله امام کوخ نشینان افتادم که فرمود : آن روزی که رئیس جمهور ما خدای ناخواسته از آن خوی کوخ نشینی بیرون بود و به کاخ نشینی توجه بکند ، آنروز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با اوتماس دارند پیدا میشود ، آنروز است که ما باید برای این کشور فاتحه بخوانیم.

,

آقای رئیس جمهور امروز بعنوان یک دانشجو این سرزمین این را میگویم، سرچشمه وم شکلات خوی اشرافی گری شما مسئولین میباشد.

,

آقای دکتر امروز گفته اید: چرا عده ای آدرس غلط میدهند واین اشتباه است. لازم است به حضورتان عرض کنم،که اتفاقا شما آدرس غلط به این مردم داده اید!  همان روزی که گفتید آب خوردن مردم در گرو رفع تحریم هاست؛ همان روزی که گفتید مشکل هوای آلوده شهر ها،در گرو رفع تحریم هاست.

,

آقای دکتر شما آن روز آدرس غلط به مردم دادید ؛ آقای رئیس جمهور همان روزی که دلسوزان و منتقدان را بی شناسنامه، بیسواد خطاب کردید و آنها را به تندروی متهم کردید و غیره همان آنروز آدرس را غلط به مردم دادید ؛ همان روزی که دستاورد های نداشته برجام را به رخ مردم کشیدید ، آدرس را اشتباه گفتید.

,

بله امروز دیگر مانند چهارسال قبل جوانان و دانشجویان امیدی به اصلاح رفتار شما ندارند ، فقط دغدغه امروز ما ثبت تجارب تلخ در دوران حاکمیت دولت است.اما اجازه بدهید ازباب وصیت شما را توصیه کنم،که از این پس بیشتر به آخرت خویش مشغول باشید و درپایان سخن رهبری رابگویم:""مردم گله مندند""

,

 

,

فرهاد حقی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه