اخبار داغ

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

آزادی ۲۶ نفر زندانی با جرایم مالی در سراب با تلاش شورای حل اختلاف

آزادی ۲۶ نفر زندانی با جرایم مالی در سراب با تلاش شورای حل اختلاف
معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی از آزادی ۲۶ نفر زندانی در سه ماهه سوم سال ۹۶ با تلاش شوراهای حل اختلاف اسلامی شهرستان سراب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محبوب علیلو  معاون قضایی دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی در گفتگو با صدای سراب,اظهار داشت: ۲۶ نفر زندانی آزاد شده محکوم به جرایم مالی بودند که بخشی از مبلغ اشاره شده از سوی خیرین و بخشی دیگر از سوی خود محکوم علیه تامین و پرداخت شده و نسبت به باقی مانده مبالغ  با دعوت از شاکیان و تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان مذکور , شاکیان اعلام گذشت کردند و به این ترتیب موجبات آزادی این تعداد از زندانی محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی با اشاره به اهمیت و آثار گذشت در تقویت روحیه ایثار و آثار اجتماعی گذشت : بیان کرد توجه ویژه به مقوله صلح و سازش از اولویت‌های اساسی شوراهای حل اختلاف استان آذربایجان شرقی است و در اجرای سیاست‌های قوه قضاییه ، تاکید رئیس محترم کل دادگستری استان اهتمام ویژه برای اصلاح  میان طرفین دعواست.

,

 

,

علیلو با اشاره به رسالت خطیر شوراهای حل اختلاف شعبه های ویژه زندان ، در راستای کاهش جمعیت کیفری و بازسازی اجتماعی مجرمین اظهار داشت: شوراهای حل اختلاف حوزه قضایی شهرستان سراب به عنوان یکی از حوزه های موفق در استان هست.

,

وی در پایان از تلاش و زحمات طاقت فرسا و خستگی‌ناپذیر و ارزشمند رئیس دادگستری, سرپرست مجتمع و کارکنان شورای حل اختلاف استان و شهرستان سراب قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه