اخبار داغ

بهبود وضعیت معیشتی مردم و خواب زمستانی دولت/ وقت بیدار شدن است

بهبود وضعیت معیشتی مردم و خواب زمستانی دولت/ وقت بیدار شدن است
باید صبر کرد و دید کی دولتمردان از خواب زمستانی بیدار شده و با شنیدن صدای مردم سعی در رفع مشکلات معیشتی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار٬ اقتصاد و معیشت مردم یکی از مولفه هایی است که همواره و در همه جوامع بسیار مورد توجه قرار می گیرد؛ بیکاری، تورم، فاصله طبقاتی، کمبود سرمایه و عدم حمایت دولتها از اقتصاد و مردم می تواند به عنوان مهمترین معضلات جوامع مطرح شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

در کشور ما اما این معضلات بیداد می کند تا جایی که با تدبیر دولتمردان هرروز هم به تعداد بیکاران افزوده و علاوه بر گسترش فاصله طبقاتی،امید مردم به یاس و نا امیدی می گراید.

,

بازی های سیاسی و جنگ های روانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری از سوی کاندیداهای اصلاحات نوید این شرایط اسفبار را میداد تا جایی که اصلاح طلبان که خود از حامیان دولت تدبیر و امید بودند اکنون چماق بی تدبیری را بر سر رییس دولت اصلاحات می کوبند و هر کدام پس از انتخابات و حمایت تمام قد از روحانی اکنون الزایمر مصلحتی گرفته و به انتقاد از عملکرد دولت می پردازند.

,

اکنون این سوال در ذهن ها متبادر می شود که اگر واقعا دولت گذشته با تدبیر و امید عمل کرده بود و بسیاری از حامیان همه چیز را قند و عسل برای مردم وصف می کردد اکنون و پس از گذشت تنها هشت ماه از شروع به کار دولت دوازدهم چه شد که همه بر طبل انتقاد و مخالفتمی کوبند و با رفتاری پوپولیستی و زشت به توجیه حمایت های خود برخاسته اند.

,

جناب روحانی و سخنگوی دولت ایشان بارها و بارها ملاک اقتصاد و تورم را جیب مردم دانسته و عنوان کردند که ملاک اصلی تورم جیب مردم است و حتی این مولفه را ارجح تر از ارقام بانک مرکزی نیز عنوان کرده بودند.

,

اما واقعا آقای روحانی و دولتمردان دولت یازدهم و دوازدهم هر کدام به تنهایی چقدر در متن جامعه حضور پیدا کرده و جیب خالی بسیاری از مردم را لمس کرده بودند.

,

روزهای اخیر شاهد تجمعات اعتراض آمیز مردم ولایتمدار ایران در اعتراض به همین جیبی که ملاک تورم دولت نیز بوده صورت گرفت.

,

هرچند در این بین بودند افرادی که با سو استفاده از تجمعات اقتصادی و خواسته های به حق و  صرفا معیشتی مردم، چماق ضد انقلاب و صهیونیست را در مخالفت با انقلاب اسلامی بر سر نظام فرود بیاورند اما باز همین مردم ولایتمدار بودند که با حضور گسترده خود در تجمعات و راهپیمایی ها جواب محکم و دندانشکن دیگری به عوامل استکبار دادند و حلال مشکلاتشان را در درون کشور جستجو کردند.

,

اما اکنون و پس از گذشت چندروز از تجمعات اندک لاشخورهای ضد انقلاب، چه تلاش هایی از سوی دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات معیشتی مردم صورت گرفته و خواهد گرفت؟

,

آنچه که در جلسه رییس جمهور محترم در وزارت اقتصاد برآورد میشوداینکه باز رییس دولت همان رویه عوام فریبی و فرار از پاسخگویی به افکار عمومی را در پیش گرفته و با طرح موضوع های انحرافی و حمله به صدا و سیما و دیگر نهادها سعی در نادیده گرفتن ملاک تورمشان دارند و بجای دیدن مشکلات مردم و طرح برنامه برای رفع آن باز سر در گریبان فرو برده و همه چیز را نادیده گرفته است.

,

نادیده گرفتن آمار بیکاری جوانان، وضعیت معیشتی مردم، عدم برخورد با مفسدان و سلبریتی ها، بی نتیجه ماندن دستاورد دولت تدبیر( برجام )، سو مدیریت در زمان بروز حوادث، سیاسی بازی های دولتمردان، دلایل بروز اعتراضات مردم به اقتصاد و معیشت و غیره و غیره از موضوعاتی بودند که بسیاری از مردم چشم انتظار مواضع مشخصی از سوی رییس جمهور منتخبشان در قبال آن ها بودند.

,

اینک باید صبر کرد و دید کی دولتمردان از خواب زمستانی بیدار شده و با شنیدن صدای مردم سعی در رفع مشکلات معیشتی داشته و با افزایش سطح رفاه اجتماعی در بطن زندگی مردم وارد شده و با رفع مشکلاتشان، دغدغه فکری و ذهنی بسیاری را الیام بخشیده و آرام می کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه