اخبار داغ

آیت الله مکارم شیرازی مطرح کرد:

اصلاح فضای مجازی لازمه حل برخی مشکلات کشور است/معیشت و مشکلات مالی یکی از دلایل حوادث اخیر بود

اصلاح فضای مجازی لازمه حل برخی مشکلات کشور است/معیشت و مشکلات مالی یکی از دلایل حوادث اخیر بود
این مرجع تقلید با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت: تا فضای مجازی اصلاح نشود مشکلات حل نخواهد شد، در اخبار آمده که 15 هزار شغل در فضای مجازی است آیا عاقلانه است این شغل ها در فضایی که در اختیار دیگران قرار دارد وجود داشته باشد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی  صبح امروز در درس خارج خود با اشاره به فتنه اخیر در کشور اظهار داشت: مردم آگاه و بصیر کشورمان با هوشیاری آتش فتنه را خاموش کردند اما با این حال دشمنان همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی با بیان این که مردم پشتیبان نظام، دین، قرآن و کشور هستند ، افزود: دشمن مردم نمی شناسد باز هم در صدد فتنه بر می آید که همین کار مردم را سخت می کند.

,

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اقدام مضحک آمریکا برای کشاندن مسأله فتنه در ایران به شورای امنیت سازمان ملل  گفت: کشاندن این مسأله به سازمان ملل واقعا مضحک است اما به چه عنوانی این کار صورت می گیرد؟ هرچه که امنیت دنیا را به خطر بیندازد قابل طرح در سازمان ملل است و فتنه اخیر را جزو اموری قرار دادند که امنیت و صلح جهانی را به خطر انداخته است، می خواستند با مطرح کردن این مسأله امتیازی بگیرند اما عقل و درک آن ها بسیار کم است، اگر ذره ای می فهمیدند دست از این ها بر می داشتند.

,

وی با بیان این که کشور نیازمند وحدت و اتحاد است، تاکید کرد: تضعیف قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقننه صحیح نیست هر چند که ممکن است که این قوای سه گانه اشکالاتی داشته باشند که دارند و باید به فکر اصلاح باشند .

,

 این مرجع تقلید افزود: باید همه دست به دست هم دهیم و بدانیم اشکالاتی وجود دارد و آن ها را اصلاح کنیم اما این که کسی قوای سه گانه را نفی کند قابل قبول نیست چرا که عقل اجازه اجازه نمی دهد.

,

 وی در بخش دیگری از صحبت های خود به فضای مجازی و آسیب های آن اشاره کرد و گفت: تا فضای مجازی اصلاح نشود مشکلات حل نخواهد شد،  در اخبار آمده که 15 هزار شغل در فضای مجازی است آیا عاقلانه است این شغل ها در فضایی که در اختیار دیگران قرار دارد وجود داشته باشد؟

,

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: باید  فضای مجازی را سالم سازی کرد که امکانپذیر است و این به معنی قطع آن نیست.

,

وی ایجاد مکان در تهران برای اعتراض را مفید دانست و بیان داشت: این کار خوب است اما با این حال باید مسؤولان هم حضور داشته باشند و از نزدیک مشکلات مردم را بشوند و حل کنند.

,

 این مرجع تقلید را معیشت و مشکلات مالی را یکی از دلایل حوادث اخیر عنوان کرد و ابراز داش: متأسفانه برخی با توجیه می خواهند مسأله را از مشکلات معیشتی مردم دور کنند و بگویند ربطی ندارد اما اینگونه نیست و از آنجا سرچشمه گرفته است باید بگویم واقعیت ها را تلخ و شیرین پذیرفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه