اخبار داغ

معاون اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی:

۷۳۱ هزار نفر در خراسان شمالی سهام عدالت می گیرند

۷۳۱ هزار نفر در خراسان شمالی سهام عدالت می گیرند
معاون اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی گفت: 731 هزار و 441 نفر ثبت نامی در خراسان شمالی که در سامانه سهام عدالت، شماره حساب شبا خود را ثبت کرده اند، مشمول دریافت سهام عدالت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عصر اترک، مجید درخشانی، معاون اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی با بیان اینکه پرداخت سود سهام عدالت از 18 دی ماه آغاز شد، اظهارکرد: از خراسان شمالی 731 هزار و 441 نفر که به صورت قطعی در سامانه سهام عدالت ثبت نام و شماره حساب شبای خود را در این سامانه ثبت کرده بودند، مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ، , مجید درخشانی، معاون اقتصادی سازمان اقتصاد و دارایی خراسان شمالی , با بیان اینکه پرداخت سود سهام عدالت از 18 دی ماه آغاز شد، اظهارکرد: از خراسان شمالی 731 هزار و 441 نفر که به صورت قطعی در سامانه سهام عدالت ثبت نام و شماره حساب شبای خود را در این سامانه ثبت کرده بودند، مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند.,

 

,

وی با بیان اینکه سهام داران، سود سهام عملکرد سال 95 خود را دریافت خواهند، گفت: سهامداران سهام عدالت در سه مرحله تا پایان سال جاری این سود را دریافت می کنند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: مبلغ سودی که هر سهامدار دریافت می کند به ارزش سهام آنان بستگی دارد که سهامداران کل مبلغ سود خود را طی سه مرحله دریافت خواهند کرد.

,

 

,

درخشانی خاطرنشان کرد: سود سهام عدالت برای افرادی که  سهام عدالت آنها کامل و یک میلیون تومان است از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، 150 هزار تومان خواهد بود که در سه مرحله( هر مرحله 50 هزار تومان)  از امروز واریز می‌شود.

, .,

 

,

وی ادامه داد: برای سایر افراد نیز که سهام عدالت آنها حدود 470 هزار تومان است و هنوز تکمیل نشده این سود حدود 75 هزار تومان محاسبه شده و در سه نوبت(هر نوبت 25 هزار تومان) واریز خواهد شد.

,

 

,

وی یادآور شد سود سهام عدالت متوفیان مشمول نیز پس از اینکه وارثان آنان مشخص شوند به حساب وارثان واریز خواهد شد.

,

 

,

وی در پاسخ به این سئوال که سهامدارانی که برای دریافت سهام خود اقدام نکرده اند تا چه تاریخی مهلت دارند؟، اعلام کرد: این سهامداران به محض اینکه شماره حساب شبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد کنند مشمول دریافت سود سهام عدالت می شوند.

,

 

,

به گزارش عصر اترک، افرادی که سوالی در این زمینه دارند، می توانند با تلفن مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره 83338-021  و یا با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir  در میان بگذارند.

, www.samanese.ir,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه