اخبار داغ

معاون هماهنگی سازمان برنامه‌وبودجه خراسان شمالی:

تمام پروژه‌های نیمه‌تمام فاروج تا 1400 به بهره‌برداری خواهند رسید

تمام پروژه‌های نیمه‌تمام فاروج تا 1400 به بهره‌برداری خواهند رسید
معاون هماهنگی سازمان برنامه‌وبودجه استان خراسان شمالی در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان فاروج از تکمیل پروژه استخر سرپوشیده شهرستان فاروج طی سال آینده خبر داد و گفت سیاست ما این است که در سال 97 پروژه جدیدی تعریف نکرده و در عوض بالغ‌بر 1600 پروژه نیمه‌تمام استان را تکمیل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ احسان علی عالی،معاونت سازمان برنامه‌وبودجه استان خراسان شمالی  در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امروز از 8 پروژه نیمه‌تمام شهرستان فاروج بازدید کرده‌ایم و بالغ‌بر 3 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است که این اعتبارات در سال 97 ابلاغ‌شده و تخصیص خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاروج من,

عالی با اشاره به افزایش 24 درصدی بودجه شهرستان فاروج نسبت به سال گذشته میزان آن را برای سال 96 49 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد هدف از بازدید امروز مشاهده وضعیت پروژه‌های دستگاه‌ها است، طبق دستور استاندار اگر دستگاهی تا عملیات اجرایی پروژه‌هایش را تا بهمن‌ماه شروع نکرده باشد سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه موظف است که این اعتبارات را به دستگاه‌های دیگر و پیمانکاران فعال اختصاص دهد.

,

معاونت سازمان برنامه‌وبودجه استان خراسان شمالی مهم‌ترین پروژه نیمه‌تمام فاروج را استخر سرپوشیده آن دانسته و گفت که بر اساس قانون این استخر باید به بخش خصوصی واگذار شود، برای کمک به این بخش از محل ارتقا شاخص‌ها به میزان 10 میلیارد ریال بودجه برای آن در نظر گرفته‌شده است

,

وی ادامه داد بخش خصوصی نیز برای این پروژه 15 میلیارد ریال آورده خواهد داشت و امیدواریم که استخر سرپوشیده در سال 97 به بهره‌برداری برسد و به اولین پروژه‌ای ما در واگذاری به بخش خصوصی تبدیل شود، همچنین مجتمع فرهنگی فاروج هم برای اتمام به یک میلیارد تومان بودجه نیازمند است که در سال 97 تامین خواهد شد.

,

عالی اولویت این سازمان را در پروژه‌های قابل‌واگذاری به بخش خصوصی اعلام کرده و گفت که اگر پروژه نیمه‌تمامی این امکان را داشته باشد قطعاً به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

,

وی ادامه داد پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی آن‌ها بالای 80 درصد بوده و اعتبار مختصری برای تکمیل نیاز دارد در اولویت هستند و تامین اعتبار خواهند شد تا به بهره‌برداری برسند.

,

در سال 97 پروژه جدید تعریف نخواهد شد

, در سال 97 پروژه جدید تعریف نخواهد شد,

احسان علی عالی به عدم تعریف پروژه جدید در سال 97 اشاره‌کرده و گفت برنامه داریم تا به‌جای تعریف پروژه جدید بیش از 1600 پروژه نیمه‌تمام استان را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

,

عالی تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام فاروج را 272 مورد اعلام کرده و گفت که برای اتمام این پروژه‌ها بالغ‌بر 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و استان ظرفیت این میزان تامین بودجه را ندارد که یک‌باره همه به بهره‌برداری برسند ولی قطعاً سعی می‌کنیم که تمام پروژه‌های نیمه‌تمام در طول سه سال آینده به اتمام برسند

,

وی ادامه داد حق مردم این است که وقتی پروژه‌ای را شروع می‌کنیم ثمره‌اش را هم زودتر ببینند، هرچه پروژه طولانی‌تر بشود مردم نسبت به دولت ناامیدتر می‌شوند و این خوب نیست، باید این پروژه‌ها زودتر تامین اعتبارشده و به بهره‌برداری برسند.

,

 

,

انتهای پیام./

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه