اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مانور برجامی آمریکا، دستاویزی برای اعمال تحریم‌های جدید/دست ایران برای اقدام متقابل باز است

مانور برجامی آمریکا، دستاویزی برای اعمال تحریم‌های جدید/دست ایران برای اقدام متقابل باز است
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مانورهای آمریکا برای خروج از برجام گفت: ترامپ مانور جدید را دستاویزی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منصور حقیقت‌پور عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اراک امروز؛ در خصوص خروج احتمالی آمریکا از برجام گفت: خروج احتمالی آمریکا از برجام به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود؛ به طور قطع آمریکا نسبت به این مسئله تنها مانور می‌دهد و به هیچ وجه از برجام خارج نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

وی خروج آمریکا از برجام  را یک رسوایی بین‌المللی برای آمریکایی‌ها دانست و اظهار کرد: ترامپ این اقدامات را دستاویزی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران خواهد کرد.

,

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ چندین بار موضوع خروج از برجام را مطرح کرده است، افزود: در این مدت چندین بار تحریم های جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا وضع شده است که همین موضوع خود نقض برجام بوده است.

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دست ایران برای اقدام متقابل برای خروج از برجام آمریکا باز است، اظهار کرد: قوانین خوبی برای اقدام متقابل در مجلس نهم تصویب و در مجلس دهم تکمیل شده است.

,

وی ادامه داد: براساس قوانین تصویب شده در مجلس شورای اسلامی، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان به مرحله قبل از توافق برجام برگردد.

,

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی به نقش و حمایت‌های استکبار از اغتشاشات اخیر در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکا در موضوع قدس و اغتشاشات اخیر در ایران از شورای امنیت و سازمان ملل سیلی محکمی خورد و یکی از عواملی که باعث شد تا از این اغتشاشات حمایت کند همین مورد و دشمنی دیرینه با نظام اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه