اخبار داغ

رهبر ارکستر چکاوک در گفتگو با دانا؛

علاقه من موسیقی فاخر ملی است اما آمادگی اجرای هر کاری را داریم/ هدف از تشکیل ارکستر چکاوک زنده نگهداشتن موسیقی فاخر ملی است

علاقه من موسیقی فاخر ملی است اما آمادگی اجرای هر کاری را داریم/ هدف از تشکیل ارکستر چکاوک زنده نگهداشتن موسیقی فاخر ملی است
اجرای ارکستر چکاوک در سی وسومین جشنواره موسیقی فجر برای اولین بار بود که به سمت اجرای کارهای جدید رفت.ما همیشه آثار قدیمی را اجرا می کردیم و هدفمان زنده نگهداشتن آثار فاخر ملی است و بر این اساس ارکستر تشکیل داده ایم.
[

رضا شایسته رهبر ارکستر چکاوک پس از اجرا در اسی وسومین جشنواره موسیقی فجر در گفتگویی با خبرنگار فرهنگی و هنری شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: اجرای ارکستر چکاوک در سی وسومین جشنواره موسیقی فجر برای اولین بار بود که به سمت اجرای کارهای جدید رفت. ما همیشه آثار قدیمی را اجرا می کردیم و هدفمان زنده نگهداشتن آثار فاخر ملی است و بر این اساس ارکستر تشکیل داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این اولین بار بود که کارهای جدیدی را از آقای مهرداد پازوکی اجرا کردیم. یاد استاد، میخک، پاییز، شب و روز، راما، جان عاشق و بسیاری از کارهای دیگر از آثار استاد پازوکی هستند. من از مخاطبین که سوال کردم از برنامه راضی بودند و با استقبال خوبی مواجه شدیم. امیدوارم بتوانیم در جهت رشد موسیقی کشور قدم های موثری برداریم.

,

شایسته در پایان اظهار داشت: آقای عبدالکریمی خواننده کلاسیک خوب کشورمان هم امشب قطعات کلاسیکی را اجرا کردند. ما با این کار می خواستیم بگوییم که آمادگی اجرای هر کاری را داریم. از کلاسیک گرفته تا پاپ و انواع موسیقی های دیگر،اما علاقه من موسیقی فاخر ملی است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه