اخبار داغ

رئیس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در گفتگو با دانا:

بودجه جشنواره موسیقی فجر کافی نیست/ هر سال از آنچه که ما بدان نیاز داریم کاسته می شود

بودجه جشنواره موسیقی فجر کافی نیست/ هر سال از آنچه که ما بدان نیاز داریم کاسته می شود
حمیدرضا نوربخش رئیس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: ما سعی کرده ایم متفاوت باشیم.از دوره سی و یکم که من مدیریت جشنواره را بر عهده گرفتم در واقع در این 3 دوره همیشه متفاوته بوده ایم.از گروه های مختلفی دعوت کرده و سعی کرده ایم که همه بضاعت موسیقی حرفه ای مان را به جشنواره بیاوریم.برنامه هایشان را اجرا کنند و مردم از آن استقبال کرده و لذت ببرند.
[

حمیدرضا نوربخش رئیس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در گفتگویی با خبرنگار فرهنگی و هنری شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: ما سعی کرده ایم متفاوت باشیم. از دوره سی و یکم که من مدیریت جشنواره را بر عهده گرفتم در این 3 دوره همیشه متفاوت بوده ایم. از گروه های مختلفی دعوت کرده و سعی کردیم که همه بضاعت موسیقی حرفه ای مان را به جشنواره بیاوریم تا برنامه هایشان را اجرا کنند و مردم از آن استقبال کرده و لذت ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین اظهار داشت: هنرمندان خوبی که پارسال و سال های گذشته بودند و امسال حضور ندارند جایشان خالی است. هر هنرمندی که در جشنواره نیست حتما جایش خالیست.

,

رئیس سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با اشاره به عدم کفایت بودجه برای جشنواره، عنوان کرد: بودجه کافی نیست. هر سال از آنچه که ما بدان نیاز داریم کاسته می شود. البته تنگناهای کشور هم از نظر بودجه جدی است. دولت از نظر بودجه مشکل دارد و ما این تنگنا ها را درک می کنیم. امیدواریم که گشایش حاصل شود.

,

نوربخش در پایان خاطر نشان کرد: اعتراضاتی که اخیرا اتفاق افتاد خلل در برنامه های ما ایجاد کرد. همانطور که می دانید امروزه تمام اطلاع رسانی ها در فضای مجازی انجام می شود علی الخصوص در تلگرام و اینستاگرام که متاسفانه در طلایی ترین زمان تبلیغات این انسداد پیش آمد. ما هم سعی کردیم به طرق دیگر این نقصان را جبران کنیم. امیدوارم که هر چه پیش می رویم این کاستی ها برطرف شود و مردم بیشتر مطلع شده و جشنواره پرمخاطبی را شاهد باشیم. همچنین شما دوستان اهالی رسانه کمک کنید تا استقبال بهتری از جانب مردم صورت بگیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه