اخبار داغ

رییس اداره ثبت و احوال مهربان خبر داد:

یک سوم بانوان مهربانی در سال جاری در سنین زیر ۱۵ سال ازدواج کرده اند/ نسبت مستقیم آمار طلاق با تحصیلات و سن ازدواج در مهربان

یک سوم بانوان مهربانی در سال جاری در سنین زیر ۱۵ سال ازدواج کرده اند/ نسبت مستقیم آمار طلاق با تحصیلات و سن ازدواج در مهربان
رییس اداره ثبت و احوال شهر مهربان با اشاره به کاهش درصد ازدواج در 9 ماهه اول سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال 95 اظهار داشت: تعداد ازدواج ثبت شده در 9 ماهه اول سال 96 با مجموع 347 مورد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 37 مورد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  غلامحسن مددیان رئیس اداره ثبت احوال مهربان در گفتگو با صدای سراب، با ارائه گزارشی از عملکرد اداره خود به بررسی و مقایسه آمار وقایع چهارگانه مهربان در ۹ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

رئیس اداره ثبت احوال مهربان از کاهش ۹ درصدی تولد در ۹ ماهه اول سال ۹۶ نسبت به ۶ ماهه اول سال ۹۵ خبر داد و افزود: آمار متولدین در ۹ ماهه اول سال ۹۵ جمعاً ۴۵۱ نفر بوده است در حالی که این آمار در ۹ ماهه اول سال ۹۶ به ۴۱۷ نفر کاهش یافته است و  تعداد فوتهای ۹ ماهه اول سال ۹۵ ۱۲۶  مورد بوده  که با کاهش ۱۰ نفری نسبت به سال گذشته به ۱۱۶ فقره رسیده است.

,

مددیان با اشاره به کاهش درصد ازدواج در ۹ ماهه اول سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ اظهار داشت: تعداد ازدواج ثبت شده در ۹ ماهه اول سال ۹۶ با مجموع ۳۴۷ مورد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۷ مورد کاهش داشته است.

,

وی میانگین سنی ازدواج آقایان در بخش مهربان را ۲۵ سال و میانگین سنی ازدواج بانوان را  ۱۶ سال عنوان کرده و اظهارداشت: از تعداد ازدواج ثبت شده در ۹ ماهه اول سال ۱۱۲ مورد ازدواج زیر ۱۵ سال ثبت شده است.

,

رئیس اداره ثبت احوال مهربان آمار طلاق در مهربان را به علت نبود دفتر طلاق صفر عنوان کرد.

,

وی در پایان اظهار داشت: طبق تحقیق انجام شده در حوزه مهربان مشخص شده که ازدواج هایی که در سنین بالا انجام شده بقای کمتری نسبت به ازدواج هایی دارند که در سنین پایین انجام شده است و همچنین این امار با تحصیلات افراد نیز نسبت مستقیمی دارد و متاسفانه افراد تحصیل کرده طلاق بیشتری را در مهربان تجربه کرده اند.

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه