اخبار داغ

فرماندار مهدیشهر:

ترویج فرهنگ مطالعه به دغدغه همگانی تبدیل شود

ترویج فرهنگ مطالعه به دغدغه همگانی تبدیل شود
فرماندار مهدیشهر خواستار ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شد و گفت: این امر باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر عصر روز گذشته در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: خیران در حوزه های متعدد ورود پیدا کرده اند که باید نگاه آنان را به سمت فرهنگ و کتاب و کتابخوانی هم سوق دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی دستگاه های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی را در توسعه  فرهنگ کتابخوانی موثر دانست و اضافه کرد: ترویج فرهنگ مطالعه باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شود.

,

فرماندار مهدیشهر بر جذابیت فضای کتابخانه های عمومی برای جذب مخاطبان تاکید کرد و افزود: کتابخانه ها باید برنامه های متنوع فرهنگی داشته باشند.

,

سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز در این نشست، بر استفاده از ظرفیت خیرین برای بهبود شرایط کتابخانه ها تاکید کرد و گفت: بودجه دولت برای کتابخانه پاسخگوی تمام نیازها نیست.

,

وی با بیان اینکه دومین کتابخانه عمومی بزرگ استان سمنان در مهدیشهر در حال احداث است، افزود: کلنگ این پروژه در سال 88 به زمین زده شد و تاکنون قریب به 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از اختصاص اعتبار 800 میلیون تومانی برای تکمیل این کتابخانه با مساعدت های استاندار خبر داد و تصریح کرد: تلاش ما بر این است با هزینه بخشی از اعتبارات، این پروژه را تا شهریور آینده آماده افتتاح کنیم.

,

سماکوش همچنین از برگزاری بزرگ ‌ترین همایش نویسندگان و فعالین حوزه کتاب تا پایان سال جاری در استان سمنان خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه