اخبار داغ

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی:

خلوص نیت و پشتکار مرحوم مظاهری موجب محبوبیت اجتماعی و موفقیت او در عرصه های مختلف بود

خلوص نیت و پشتکار مرحوم مظاهری موجب محبوبیت اجتماعی و موفقیت او در عرصه های مختلف بود
مرجع عالی قدر تشیع، افزودند: مرحوم حجت الاسلام شیخ مهدی مظاهری، از علما و خطبای معروف و موفقی بود که ده ها سال دراصفهان و سایر مناطق کشور، مجالس دینی و دعا را به خوبی اداره می کرد و موجب هدایت نسل جوان بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمباحث؛حضرت آیت الله  العظمی ناصر مکارم شیرازی  روز جمعه، در پیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری، اظهار کرد: فقدان اسفناک دانشمند محترم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری(ره) موجب نهایت تاسف گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

معظم له بیان کرد: آن فقید سعید از علما  و خطبای معروف  وموفقی بود که ده ها سال در اصفهان  و سایر مناطق کشور، مجالس دینی و دعا را به خوبی اداره می کرد و موجب هدایت نسل جوان بود.

,

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: خلوص نیت، علاقه  و پشتکار آن فقید سعید موجب محبوبیت اجتماعی  و موفقیت او در عرصه های مختلف بود، علاوه بر اینها با تاسیس موسسات  بسیار پربرکتی با کمک خیران به کمک نیازمندان  و اعتلای فرهنگی دینی می شتافت و گروه زیادی از موسسات خیریه ای و فرهنگی بهره مند بودند.

,

ایشان تصریح کرد: اینجانب مصیبت بزرگ را به همه اهالی محترم اصفهان مخصوصا به بیت شریف  و فرزندان او تسلیت عرض کرده  و اجر جزیل و صیر جمیل برای آنها از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه