اخبار داغ

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

5 کشته و زخمی در تصادف جاده مخصوص

5 کشته و زخمی در تصادف جاده مخصوص
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر از هم وطنانمان جان خود را از دست داد و ۴ نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید جلال ملکی شامگاه جمعه گفت: ساعت ۱۶:۱۳ عصر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق جاده مخصوص کرج، نرسیده به پل کاروان سرا سنگی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران  خبر داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان این که محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی شهرداری تهران بود، گفت: اما ۲ ایستگاه از آتش نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند و آتش نشانان شهر قدس در محل حضور داشتند.

,

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تشریح جزئیات حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری پراید، با ۵ نفر سرنشین در هنگام حرکتدر این مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف شده و در حاشیه جاده به شدت با یک تیر برق فشار قوی برخورد کرده و در همان محل متوقف شده است.

,

ملکی ادامه داد: ۳ نفر از سرنشینان که دچار مصدومیت شده بودند، پیش از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده و زمانی که آتش نشانان تهران به محل حادثه رسیدند، ۲ نفر داخل خودرو که از قسمت جلو کاملا متلاشی شده بود، محبوس و آتش نشانان شهرقدس نیز مشغول عملیات بودند.

,

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: آتش نشانان تهران نیز در این لحظه عملیات خود را آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات در هم پیچیده خودرو را برش داده و هر ۲ نفر محبوس شده را رها کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

,

ملکی اضافه کرد: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد، که یک آقای ۵۲ ساله در اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده و یک خانم ۵۸ ساله نیز به شدت دچار مصدومیت شده و به همراه ۳ مصدوم دیگر تحویل عوامل اورژانس شد.

,

وی افزود: در ادامه خودرو به محل امنی منتقل و محل برای بررسی علت حادثه تحویل آتش نشانان شهر قدس و عوامل پلیس راهور شده و در ساعت ۱۷:۰۶ عملیات به پایان رسید.

,

مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه