اخبار داغ

سید حسین حسینی: دنبال رکورد بودم

سید حسین حسینی: دنبال رکورد بودم
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران انتظار نداشتم که چنین رفتاری با علی قربانی داشته باشند و او را مورد توهین قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین حسینی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر سایپای تهران در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم، اما در دقایق پایانی بر اثر یک اشتباه، گل تساوی را از سایپا دریافت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به دنبال رکوردشکنی بودید یا خیر؟ گفت: قطعاً همین‌طور است، دوست داشتم رکورد بهرام مودت را شکسته و خودم صاحب این رکورد شوم؛ خوشبختانه به آن هم دست پیدا کردم، اما گلی که در دقایق پایانی دریافت کردم، کامم را تلخ کرد و دلم می‌خواست این بازی را بدون گل خورده، به پایان می‌رساندم.

,

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر این رکورد، چند دقیقه به روی زمین افتادید و خود را به مصدومیت زدید؟ افزود: قسم می‌خورم که چنین چیزی نبوده و من به دلیل مصدومیت، مجبور شدم تحت مداوا قرار بگیرم؛ الان هم که اگر به بینی من نگاه کنید، متوجه می‌شوید که کج شده است؛ آن موقع هم درد داشتم و هم خونریزی، بنابراین زمان زیادی طول کشید تا پزشک مرا تحت مداوا قرار داده تا بتوانم درون دروازه قرار بگیرم.

,

حسینی در خصوص اتفاقات ناخوشایندی که پس از پایان بازی افتاد و هواداران قربانی را مورد توهین قرار دادند، تصریح کرد: انتظار چنین رفتاری را از هواداران نداشتم، آنها متعصب و فهیم‌تر از آن هستند که بخواهند به یک بازیکن توهین کنند، قربانی تلاش زیادی کرد اما در ثانیه‌های پایانی بدشانس بود و توپش وارد دروازه نشد؛ ولی این دلیل نمی‌شود که هواداران او را مورد توهین قرار دهند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه