اخبار داغ

لزوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گیوی

لزوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گیوی
شهر گیوی که به عنوان پاکترین شهر استان اردبیل مشهور بود متاسفانه در چند سال اخیر به جولانگاه معتادین تبدیل شده، اعتیاد در کوچه و خیابان این شهر سرک می کشد و امنیت اجتماعی شهروندان و همچنین موقعیت اجتماعی و اقتصادی آنان نیز به خطر افتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، محرومیت، کمبود منابع مالی، وضعیت اسفبار اقتصاد و بیکاری و مهاجرت در سطح شهر گیوی باعث شده است که معضلات اجتماعی همچون اعتیاد گیوی را فرا گرفته تا این باغ شهر اردبیل به محل جولانگاه معتادین و فروشندگان مواد مخدر سنتی و صنعتی تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , کوثرخبر,

این درحالی است که نیروی انتظامی کوثر همچون گذشته و بنا به وظیفه ذاتی خود با اقتدار در کمین سوداگران مرگ بوده و با دستگیری آنان امنیت را به اهالی منطقه اهدا کرده است.

,

اما لازم است در راستای مقابله و مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گیرد؛ چرا که دزدی از منازل و به سرقت بردن دیگر اموال شهروندان از باغات و حیاط منازل این مهم را به وضوح ملزم می دارد.

,

بده بستان مواد مخدر در نیمه های شب و اینکه برخی ها از فروش مواد مخدر به نان رسیده و برخی ها از مصرف آن حتی نان هم ندارند بخورند، این بحث را مورد ارزیابی قرار می دهد که حقوق شهروندی و امنیت اجتماعی مهمترین اصل پویایی یک جامعه بوده و نیاز است که طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این راستا بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

,

با این وجود خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند نیروی انتظامی هرگز مجال عرض اندام و قدرت نمایی به سوداگران مرگ را نخواهد داد و با تمام توان در راستای برقراری امنیت شهروندان و مبارزه با پدیده شوم اعتیاد اقدام خواهد کرد.

,

دستگیری سوداگران آثار باستانی، دستگیری 24 قاچاقچی مواد مخدر، دستگیری سه شکارچی متخلف در کوثر و دستگیری سارقان احشام در شهرستان این را نشان می دهد که نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کوثر عزم خود را در خصوص احیای حقوق شهرندی و امنیت اجتماعی جزم کرده اند.

, دستگیری سوداگران آثار باستانی،, دستگیری 24 قاچاقچی مواد مخدر،, دستگیری سه شکارچی متخلف در کوثر, و دستگیری سارقان احشام در شهرستان ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه