اخبار داغ

هنرمند پیشکسوت دامغانی مطرح کرد:

تئاتر دامغان رو به خاموشی/ عدم حمایت مسئولان از تئاتر شهرستان

تئاتر دامغان رو به خاموشی/ عدم حمایت مسئولان از تئاتر شهرستان
هنرمند پیشکسوت دامغانی گفت: عدم همراهی مسئولان در کمک به اجرای تئاتر در سطح شهرستان باعث اجرای کم این هنر در سالهای اخیر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک، جشنواره ستاره های صحنه کشور یکی از موثرترین اقدامات در جهت پیشبرد اعتلای فرهنگ و هنر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عطاالله میوه ای بازیگر و کارگردان قدیمی شهرستان دامغان یکی از میهمان ویژه دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور بود. او متولد ۱۳۳۶می باشد که فعالیت هنری خود را از هشت سالگی  شروع کرده  و تاکنون به عنوان مدرس، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر به صورت مستمر فعالیت داشته است.

,

همچنین از او به عنوان پیشکسوت تعزیه و مدیر و مسئول آموزشگاه هنرهای نمایشی دامغان و مجری برنامه های فرهنگی و هنری یاد می‌کنند.

,

دومین جشنواره ستاره های صحنه کشور که در سرچشمه شهر رفسنجان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و استانداری همراه با اجرای آموزشگاه آرین کرمان و حمایت‌های مالی مس کرمان  در  چهار بخش اصلی نمایش کمدی انفرادی، نمایش میان پرده کمدی، نمایش کودک، نمایش های مهیج و همچنین بخش جنبی بهترین نوازنده صحنه برگزار شد.

,

 سطح جشنواره را بسیار بالا و در عرصه فرهنگ موثر بود

,  سطح جشنواره را بسیار بالا و در عرصه فرهنگ موثر بود,

عطاالله میوه ای پیشکسوت عرصه هنر گفت: سطح جشنواره بسیار بالا و در جهت پیشبرد اهداف فرهنگ و هنر موثر می باشد مخصوصا تاتر و تعزیه کشور که از قضاوت خوب داوران برخوردار بود که خروجی این جشنواره‌ در پیشرفت و اعتلای فرهنگ به ویژه هنر کشور بسیار موثر می‌دانم.

,

رقابت در کنار رفاقت

, رقابت در کنار رفاقت,

این پیشکسوت عرصه هنر ادامه داد: حضور هنرمندان از ۲۸ استان در جشنواره خود گویای استقبال و جایگاه این برنامه است اما  رقابت های هنرمندان نکته جالب این برنامه که بسیار برایم ارزشمند بود که در کنار رفاقت و همدلی صورت می گرفت.

,

استفاده از داوران خوب و مسلط در جشنواره

, استفاده از داوران خوب و مسلط در جشنواره,

وی عنوان کرد: در این جشنواره از قضاوت و داوری استادان هنرمند پیشکسوت در عرصه هنر کشور استفاده شد که دقت نظر در برنامه ها و نگاه کارشناسانه و تخصصی این عزیزان باعث بالا رفتن سطح و غنای جشنواره شده بود که داوران آن آقایان انصافی، کریمی، رفیعی، کربلایی زاده، قناد، نظام الدینی، یکتا، رادمنش و سرکار خانم برادران بودند.

,

جایگاه هنرمندان دامغان در رفیع ترین قله های جهان

, جایگاه هنرمندان دامغان در رفیع ترین قله های جهان,

میوه ای اظهار کرد: جایگاه هنرمندان دامغان را در رفیع ترین قله های جهان می دانم چراکه بهترین هنرمندان را در شهرستان داریم مانند استاد خطیب زاده و فرزندش، استاد نادعلی زاده، استاد صادقی نژاد و دیگر عزیزان هنرمند که به این داشته های شهرستان افتخار می کنم بنده نیز دارای پنج فرزند می باشم که فرزندان بنده هم در عرصه هنر فعالیت می کنند.

,

عدم همراهی مسئولین باعث اجرای کم تئاتر در شهرستان 

, عدم همراهی مسئولین باعث اجرای کم تئاتر در شهرستان ,

این استاد تئاتر عنوان کرد: از دغدغه‌های من اجرای تئاتر می باشد ولی عدم همراهی مسئولان در کمک به اجرای تئاتر در سطح شهرستان باعث اجرای کم این هنر در سالهای اخیر در سطح شهرستان شده است و امیدوارم همانند گذشته صحنه های تئاتر و نمایش فاخر شهرستان با کمک مسئولین پر رونق شود.

,

, ,

, ,


 

, ,
,

انتهای پیام /

, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه