اخبار داغ

احتمال شکایت نمایندگان مجلس از لاریجانی + جزئیات

احتمال شکایت نمایندگان مجلس از لاریجانی + جزئیات
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: جمعی از وکلای ملت قصد دارند از رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه برای پیگیری مطالبات مردم از موسسات مالی و اعتباری راهی جزء سوال از رئیس‌جمهور برای نمایندگان باقی نمانده است، گفت: حدود 185 نماینده از سه فراکسیون ولایی، امید و مستقلان ولایی طرح سوال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه طرح سئوال از رئیس‌جمهور روند قانونی خود را طی و به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شده است، افزود: رئیس مجلس مانع به جریان افتادن این سوال شده و اعلام کرده در شرایط فعلی سئوال از رئیس‌جمهور به صلاح کشور نیست.

,

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه اقدام علی لاریجانی رئیس قوه مقننه خلاف قانون است، ادامه داد: اگر آقای لاریجانی در روزهای آینده مانع به جریان افتادن سئوال از رئیس‌جمهور شوند جمعی از نمایندگان تصمیم گرفته‌اند از وی به هیئت‌ نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کنند.

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید براینکه طرح سئوال و استیضاح از رئیس‌جمهور و وزرا  حق نمایندگان است، اظهار داشت: نمایندگان امیدوارند هرچه سریعتر سئوال از رئیس‌جمهور از سوی هیئت‌رئیسه پارلمان اعلام وصول شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه